Inlägg från: Schnooglewookiemush |Visa alla inlägg
  • Schnooglewookiemush

Lolilla lolilla, var är du?

psychocandy skrev 2009-12-11 21:25:31 följande:
    Kanske inte de andra häxorna men JAG skulle sakna dig.

Jodå, alla skulle sakna mig. Speciellt de som är som mest elaka.
  • Schnooglewookiemush
    Mokan skrev 2009-12-11 21:27:52 följande:
    Yes and yes! Jag börjar gilla dig mer och mer.
    Angående dildon:
    Köpte en dildo på tradera från något företag som lagt ut en massa annonser. Mailade efter några dagar och frågade om de skickat, för jag hade inte fått den. De bad om ursäkt och skickade samma dag, hade jag inte fått den någon dag efter det skulle de skicka en ny. Fick hem dildon dagen efter eller nåt. Sen så går det två veckor, så får jag en likadan dildo + en helt annan dildo i present.
    Jag gick från dildolös till dildokung.
  • Schnooglewookiemush
    psychocandy skrev 2009-12-11 21:31:05 följande:
    Hahahaha
    Frågan är vad jag ska med två likadana dildosar till. Presentdildon var ju iaf annorlunda.
  • Schnooglewookiemush
    Pix Ladin skrev 2009-12-11 21:32:00 följande:
    Det fanns en tid då jag hade en egen lite samling. Typ fem olika dildos. Nu för tiden använder jag ingen. Men i alla fall, jag rekommenderar en sådan där "rabbit" eller vad de heter.
    Jag har bara haft en annan dildo. Den var alldeles för stor, så sambon klippte sönder den för skojs skull.

Vill ha en rabbit, men de var mycket dyrare än den jag budade på.
  • Schnooglewookiemush
    Mokan skrev 2009-12-11 21:33:05 följande:
    Då kan vi alla tre använda dildos samtidigt. Toppen! Vi kan ligga i en trekant på golvet, eventuellt sängen (beroende på hur stor säng du har?), och använda dem på varandra.
    Mysigt.
  • Schnooglewookiemush

Nu har jag städat samt invigt tvättmaskinen. Snart blir jag lämnad ensam med sonen. Sambon är elak och ska bli bjuden på julbord, på en snofsig snobbrestaurang. {#lang_emotions_undecided}

• Schnooglewookiemush
    Pix Ladin skrev 2009-12-12 14:07:43 följande:
    Vad fan är det med folk? Vad har den där tjejen gjort för fel? Fan ingenting. HAN ville ju att hon skulle komma upp på scen, att hon stod kvar där var väl inte så konstigt? Hur förvirrad skulle man inte blivit om man hade blivit uppdragen där?
    Blev irriterad över det jag med. Tycker synd om henne.
  • Schnooglewookiemush
    psychocandy skrev 2009-12-12 14:11:23 följande:
    Min man ska också på julbord på en snofsig snobbrestaurang! Han springer runt här och förbereder sig. Men jag tycker att det ska bli rätt skönt att vara ensam, ska städa och spela julmusik på högsta volym.
    Jag är less på att vara ensam.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?