Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

Lolilla lolilla, var är du?

Nu har jag hittat aäfm men jag kan fortfarande inte göra något för facebook är RÖV. 

• Mariohn

Jag är hungrig. Mattias kommer hem och ska laga smördegsinbakad oxfilé åt mig men det hjälper inte. Jag är skitsur ändå. Har ni också sådana dagar?

• Mariohn
    har en nyfiken fråga men anser du att "storleken" har betydelse?

JAHA??
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-01-12 15:32:32 följande:
    Blygdläppar, ja... ser ut som Kajsa Anka i muttan, de flesta i denna tråden
    hahahahahaha
  • Mariohn

Jag blir så jävla lack!!

hur fan kan man skriva svart på vitt "när vår dotter som är en månad gammal tydligt visar att hon vill ha mat så ger vi henne istället varmt vatten" och sedan bli sur när folk reagerar?
    Vill någon av er äta varmt vatten när ni är hungriga?
  • Mariohn
    Kris skrev 2010-01-12 16:34:11 följande:
    Rådet kommer från läkare och är alltså inget att bli upprörd över. Barnet klarar sig utan problem på den näring det får i sig.
    Men för HELVETE. Jag har ju ringt dit och fått bekräftat att det INTE är på det viset!! Bara för att en läkare säger något är det inte sant!!! 
  • Mariohn

Folk är så jävla läkarkåta att jag hånskrattar. "en läääääääkare sa". Jamen spring då för fan nakna runt stan med en gurka i häcken för det sa johanna nyss och hon är läääkare. 

• Mariohn
    Ord blind skrev 2010-01-12 16:54:50 följande:
    Du har själv verifierat att rådet kommer från en läkare? Själv åt mitt barn 800 ml när hon var en månad, rekommendationerna är FRI tillgång i den åldern, både om man ger ersättning eller ammar. Om du får ett korkat råd som inte verkar rimligt av en läkare ifrågasätter inte du det då? Vänder du dig inte till en annan? Tror du att de är så kompetenta att de aldrig har fel?
    Nejnej bara en läkare har sagt det!! Mitt X (som är läkare på barnsjukhuset i hbg jojominsann! brukade säga "stoppa henne i resväskan" när vi reste med lillan! Han är ju läkare så då antar jag att vi måte göra det! Läkarnas ord är lag. De kan inte missförstås!
  • Mariohn
    Ord blind skrev 2010-01-12 17:11:29 följande:
    Hur kan du vara så säker på det?
    Jo för om TS i den tråden säger att hon har pratat med en läkare så MÅSTE DET VARA SANT eftersom hon är en människa på internet som säger det!
    När jag däremot har arbetat med sjuka barn och bland barnläkare och experter så KAN DET INTE VARA SANT eftersom jag är en människa på internet som säger det.
    en idiots logik!
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?