Inlägg från: Användarnamn är för mesar |Visa alla inlägg
  • Användarnamn är för mesar

Lolilla lolilla, var är du?

Floriano Lutrell skrev 2009-12-07 20:43:36 följande:

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-07 20:35:51 följande: *sparkar ner AÄFM till fotändan* Okej?

Det blev visst en liter milkshake. Fan. Vad ska jag göra med resten som jag inte orkar dricka?

Oj, det slank visst ner hela litern iallafall.

Jag var fortfarande dehydrerad efter helgens eskapader.

Nu ska jag äta en skinkmacka ännu, sen lägga mig i sängen med en jävla kuksatans fittig tentbokshelvete.

Pix Ladin skrev 2009-12-07 20:58:48 följande:

Fy. Det där var det taskigaste någon har sagt till mig på FL. Någonsin.
    Mmm häxan Attrossius är alltid elak mot mig med
    Du kan få min sista skinkmacka som tröst! Den har ett 3mm lager smör och 7 skinkskivor på.

Pix Ladin skrev 2009-12-07 21:01:57 följande:

Kan tyvärr inte kolla på sådana program. Sedan jag gifte in mig i medelklassen måste jag konsekvent förneka mitt ursprung.
    Pix Ladin skrev 2009-12-07 21:01:57 följande:
    Kan tyvärr inte kolla på sådana program. Sedan jag gifte in mig i medelklassen måste jag konsekvent förneka mitt ursprung.
    Haha, så din man är alltså ur en akademikerfamilj och uppvuxen i ett lite finare villaområde, men har blivit hippie för att revoltera mot sina föräldrar?

Låter som framtiden för ungefär hälften av ungarna i området jag växte upp i. Andra hälften blev nånslags patetisk skara som tror sig vara överklass.
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-12-07 21:08:43 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-07 21:01:26 följande: Ja hon är den elake!
    Ja! Undrar varför? Kanske för att hon är graviiiiiid och då får man ju bete sig hur som helst
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-12-07 21:10:42 följande:
    Joho jag tycker man ska va snäll stötta och styrkeknulla ANÄFM mest hela tiden ja
    Mmmm... knulla

Pix Ladin skrev 2009-12-07 21:11:53 följande:

Fy fan vad less jag skulle bli om jag vann en jävla skidsemester. Om det är något jag hatar är det snö och skidande. *kräks*
    Haha, eller hur

Och så kallar de det för en RESA. Eh, det är ju bara hotellet och nåt inträde till ett äventyrsbad dom bjussar på, resan får man ju bekosta själv.
    lokisse skrev 2009-12-07 21:13:08 följande:
    jag tror att jag ska vara gravid resten av mitt liv....
    Då slår jag dig.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?