Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

Lolilla lolilla, var är du?

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-30 22:47:26 följande:
    Varför kommer du med sådana elaka anklagelser?
    Just saying......
    Bla, bla, bla.....det snackas jävligt mycket skit på fl.
  • 2timearound
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-30 22:48:52 följande:
    som man känner sig själv dömer man andra
    Du har precis lagt till bajsporr på mig och finger i analen på Pixan!
  • 2timearound
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-12-30 22:49:52 följande:
    Vi måste bara ha den där listan i nästa ts
    Oh yeah we do.
  • 2timearound
    Är alla med på listan? Ska vi låta detta vara sista draftet? Jobbigt när ts blir för lång, blir så mycket scrollannde. Eller ska den bara få växa?
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket
    - 29, trådens skabbigaste rastaruckel och mest ökända medlem från en ort strax utanför Sönsvall. Luktar alltid svagt av urin. Försörjer familjen genom "nattvandring". Har fortfarande samma frisyr som hon hade det ljuva året 1991.
    2timearound- 35, Stockholm. Tror att hon är bättre än alla andra. Gillar att ta den i tvåan. Brukar stå framför spegeln och leka att hon är Michelle Obama som välkomnar gäster till en middag, R&B, har en hemlig samling bajsporr i en skolåda under sängen.
    aämf, 25, Polsk flicka kom hit i jakten efter lycka och rika tjocka män., klassiskt och Lady Gaga, billig och villig. Bara nästan lika blond som hon framstår i skrift. Kassler med ananas är favoriträtten! Utstuderat dålig smak, tänk öststat. Vacker som en ros.
    Jazza, 31, Upproriskt Jehova som rymde med en lärare. Samlar på könshårsburkar, äter gärna flintastek. Lider av en sällsynt sjukdom som leder till ständig kåthet, ligger på grund av detta med Per Gessle vid sidan av. Lider även av tourettes syndrom, mycket svårt. Hänger med mopedfjortisarna i Alingsås
    Pixlen 26, Frikyrkokörledare Lidingö (men flyttar inom ett halvår förhoppningsvis) Har regelbundet sex med höns. ÄL om cirka en-två-tre veckor. Lilaskimrande flytningar. Umgås bara med människor med uttalat moderata åsikter. Brukar be att få ett finger uppstoppat i analen medan hon blir påsatt.
    SimplyTheBest, 29, balettdansös från kina bor nu i Skåne (någonstans ) Tänder på att smörja in underkroppen i matolja och dra på sig ett par jeans över. Har medverkat i 5:ans "Outsiders" med denna fetisch. Har svårt arbetarklasskomplex och ovårdade tånaglar (gula, långa och skabbiga)
    Maggan, 30, Upprorisk bokmal som fortfarande bor hemma hos föräldrarna i Örkelljunga, Allätare, eller snarare asätare, som senast lyssnade sönder Henry Lee (versionen med PJ) Äter pannkakor med senap och ketchup. Från andras nakna kroppar, som hon kedjat fast i en bur hemma hos sig, för ingen skulle frivilligt vara naken med henne.
    Psyksötsaken 26, Sin mors ständiga lilla EMO-flicka, vacker som en mulen dag, obehaglig till sättet, djävulsdyrkare. Lyssnar bara på ytterst obra musik. Reser ofta och gärna till Gambia. Äter allt som kommer från den egna kroppen, hud, naglar, snor. Bor närmare Skåne än vad som kan anses hälsosamt. Gillar pudlar.
    AtroCious, 0 år, ännu inte påtänkt, glimten i brevbärarens öga. Allas hackkyckling och bitter över sina varbölder i underlivet
    Lolilla, Halvgammal lolita med böjelse för fåniga nick som ingen orkar skriva ut. Samlar på döda fjärilar och syr en kostym av människohud. Bor med sin bror på landet och ses av övriga bybor som ett par man inte pratar högt om. Gud kommer straffa dom när det är dax! Och denna stund är inte långt ifrån, eftersom hon hamnade i klimakteriet redan för 15 år sedan.
    MC 37, religiös extremist från Malå. Lyssnar på Carola och äter tuggummi med brunsås. Hon är skrikig och högljudd och står för en stor del av överbefolkningen på jorden. Är gift med Knutby-pastorn.
  • 2timearound

Fuck you beeyatches! Nu går jag och lägger mig efter min  massage!

• 2timearound
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-30 23:58:29 följande:
    Kära vänner, här kommer min julklapp till er www.familjeliv.se/Forum-5-158/m49667497.html Hoppas ni finner lycka
    Lilla svin.........what goes around comes around.
  • 2timearound

Vaxat och ansat muffen. *hoppas på lite something something* {#lang_emotions_dreamer}

• 2timearound

God fortsättning era håriga apor!

Jag hade så sjukt kul igår. Kan inte ens minnas när jag skrattade så mycket senast. Min man låg som en liten flicka och kved av skratt i en fåtölj. Vilken kväll

• 2timearound
    psychocandy skrev 2010-01-01 12:50:53 följande:
    Detsamma mrs President. Vad kul det låter!
    Ja, Jag har ingen röst idag, helt slutskrattad! Faan, vad jag älskar goda vänner! Vad gjorde ni?
  • 2timearound
    2timearound skrev 2010-01-01 12:51:58 följande:
    Ja, Jag har ingen röst idag, helt slutskrattad! Faan, vad jag älskar goda vänner! Vad gjorde ni?
    Jag kan tillägga att den roligaste delen var mellan ca 1 och 4 när vi mest pratade snusk. Vi spelade bla MIG och tjejerna var ett lag "The Vaginas". Det startade en svallvåg av snuskiga ord som till slut ledde till en omgång av snusk-pictionary. men eftersom ingen egentligen orkade spela på riktigt skrev vi bara snuskiga ord och meningar som vi sen läste upp för de andra. Skrattkramp och näranog andnöd. Tank att det är så kul ändå? {#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?