Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

Lolilla lolilla, var är du?

Just ja. Hon hade simmat med delfiner. Hoppas att det inte hänger ihop med klammen. 

• Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2010-01-07 19:35:33 följande:
    Det är bara 2 som har skrivförbud eller hur? Jag har inte missat något annat väl?
    BERÄTTA GENAST VAD MARRE HAR MISSAT???????
  • Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2010-01-07 19:47:59 följande:
    Candy & Mesen har blivit missuppfattade grovt
    Vart? Jag vill se. Jag måste få se!! Är de avstängda eller bara skrivförbudade? Är de avstängda avreggar jag mig omedelbart. Länka? 
  • Mariohn
    margarita skrev 2010-01-07 19:55:01 följande:
    Jag tror inte att det finns något kvar att länka till men de har bara skrivförbud. Candy ville ju bara lindra sina farhågor om att det fanns lättklädda kvinnor i filmen avatar då hennes sambo skulle se den. Och polskan hade också ett problem som hon sökte stöd, råd och likasinnade till.
    De fick alltså skrivförbud för att de lekte i sandlådan? 
  • Mariohn
    margarita skrev 2010-01-07 19:58:44 följande:
    Sandlådan "känsliga rummet", ja.
    Åh nej! Det märks att FL har högt till tak. Verkligen. Jag förstår att många som använder sig av känsliga rummet har tagit illa vid sig och känner sig sårade idag. Det är ju verkligen inte varje dag det trollas där. Usch. Jag är besviken på båda två. Fruktansvärd handling.
    Psyk och AÄFM om ni läser detta. hur kunde ni? Jag känner mig kränkt precis som alla andra. Tänk om andra skulle skriva idiotiska trådar i KR? Lyckligtvis händer det aldrig.  Allt där är fullt rimligt. 
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-01-07 20:04:10 följande:
    du bor ju i iriterande... man skulle ju bli förvirad och rädd om du var ute och for i andra ämnen
    Ja! Jag klarar inte av att vara här längre. Jag går och får massage. Och försöker lugna mig. 
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?