• M C

Lolilla lolilla, var är du?

psychocandy skrev 2009-12-17 21:16:05 följande:
    Pix Ladin skrev 2009-12-17 21:15:25 följande:
    Posta länkar, jag vill se sen. Puss.
    Jag med.
  • M C

Pix Ladin skrev 2009-12-17 22:18:00 följande:

Ärende: 214247 Ett inlägg som du skrivit under rubriken "36 fucking minusgrader i Lappland." har plockats bort. Det är viktigt att respektera trådens ämne. Inlägg som anses Off topic kan komma att tas bort och det gäller också meningslösa "vem bryr sig"/"strunta i att läs då"-inlägg samt oseriösa svar på allvarligt menade frågor. Här är en kopia på inlägget du skrev: "Knulla"Min första och enda, egentliga reaktion på min "knulla-kampanj".
    Och i DEN tråden med?

Men nu är det någon som möppar sig rejät! Det bara VÄLLER in gröna inboxningar!
  • M C
    margarita skrev 2009-12-18 07:31:11 följande:
    Är det bara jag som reagerar på hur lite folk förstår här? www.familjeliv.se/Forum-5-87/m49424861.html "Uma heter hennes dotter så det är ingen inredningstidning eller liknande som utsett hennes hem till det finnas. Alltså är det en skämt tråd!På detta viset får hon alla att gå in på hennes blogg bara."
    Borta!
  • M C

Jag har lite trådar att läsa märker jag, har ju hela kvällen på mig!
    Men jag tror jag måste börja med PKidioten Mariohn tipsar om.

• M C
    Mariohn skrev 2009-12-18 15:23:21 följande:
    Alla barn vill ha en Vit jul! Inget barn överhuvudtaget känner sig komfortabelt när vuxna förändras, flabbar och beter sig konstigt. Det innebär att dricka kan man göra nån annan gång eller inte alls. Känner man att det inte är tillräckligt kul att fira jul med sina barn utan att dricka alkohol, är man inte värd att ha barn. Men en likörpralin är väl okej. Och det finns ju massor av gott att dricka, och ingen kan få mig att tro att man dricker alkohol för att det är gott enbart.är inte detta att ta i? Att säga att folk inte är värda att ha barn om de dricker glögg på julafton?
    Det är att ta i så man kräks. Men var står det? Vill gnälla lite.
  • M C
    Mariohn skrev 2009-12-18 17:47:25 följande:
    Men haha jag var normal tills snöbollsgrejen hände. Jag är helt överkänslig med allt som handlar om just den grejen. Jag börjar lipa när folk beter sig! Jag har gråtit en gång i mitt liv! TYP
    *kramar om*
    Det är fullt naturligt.
  • M C

Det här är en porrsajt, make no mistake.
    MEN, det är även Rammsteins video Pussy i oredigerat form. Om någon är intresserad.

www.redtube.com/25232

Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?