Användarnamn är för mesar skrev 2010-01-06 14:17:23 följande:
Nu ska jag berätta er en historia om en kille jag slösade bort året 2008 på: Det var en gång en man som såg ganska bra ut, var lång och stark. Han träffade en mycket intelligent, världsvan och trevlig blondin. Vi kan kalla dem t.ex. Hans-Göran och Amelie. Hans-Göran bjöd den vackra Amelie på lunch och cigaretter, och en hel del komplimanger. Till slut fick han en dag sova över hos henne. Då upptäckte Amelie att H-G började bli tunnhårig mitt på bakhuvudet, men hon tänkte att kanske det inte förvärras. När det var dags att ta sig till sängen visade sig H-G ha en ganska liten penis, något han hade talat om tidigare, men A hade bara trott att han skojade. H-G låg över A och juckade och försökte med t.ex. en roterande taktik som han så uppenbart hade läst om i någon herrtidning, som ett tips för småkukade män. Nåja, A är definitivt inte slapp, så hon kände ju en hel del iallafall, men äcklades ständigt av tanken på att denne unge man redan blivit tunnhårig och dessutom roterade kuken för att kompensera för sin storlek. H-G hade tatuerat in en dikt till sin mamma, på sin kropp. Det gav A lite onda aningar, men hon försökte vifta bort dem, men snart blev det allt mer uppenbart. H-G var en morsgris. Det visade sig även att han fortfarande, 26 år gammal, bodde hos sin gamla mor. En dag medan han och A åt lunch på Donken (dit HAN krävde att få gå, och där han som vanligt hade glömt plånboken så att A igen fick stå för notan) så deklarerade han att han minsann älskar sin mamma mest av allt i hela världen, och att han aldrig har, och aldrig kommer att älska någon annan öht. Året gick mot sitt slut, och A's födelsedag närmade sig. Eftersom A och H-G bodde på olika orter så sågs de inte dagligen, vilket A tyckte var ganska skönt. Dock hade det ju alltid varit så att de hade setts hemma hos A, eftersom H-G bodde med sin mor. När H-G var hemma hos A tog han över hennes soffa, vägrade äta den goda mat hon gjorde hemma, krävde istället att det skulle köras till Donken eller beställas hem pizza eller annan skräpmat alltid. Givetvis skulle A stå för kostnaden, ansåg H-G, eftersom han var gäst. Han drack litervis med Pepsi och blev allt fetare och fulare i A's ögon. Så kom då hennes födelsedag. Av H-G fick hon inte ens ett samtal eller ett sms med grattis. Han hade inga pengar på mobilen (kontantkort) sa han. Uppenbarligen brydde han sig inte om att låna någon annans mobil heller. Helgen efter A's födelsedag skulle de ses igen. Någon present hade han inte, och återigen fick A betala för hans pizza och pepsi. H-G hade dock jämt nya kläder, klockor (dyra) och skor som han tydligen hade råd att köpa åt sig själv. A försökte allt mer att undvika att träffa H-G, som numera var en lat, ful, äcklig, patetisk och barnslig individ. När de träffades innan jul och bytte julklappar hade A dock igen köpt någon fin, genomtänkt och DYR present. Själv fick hon ett par trosor. Då bestämde sig A för att det var slut, fast hon sa inget. Efter jul flög hon till Brasilien för att lära sig surfa, och stannade borta i två månader. Hon svarade heller inte mer på H-Gs telefonsamtal, mail eller sms, utan lät honom bara själv så småningom inse att det var slut. H-G bor ännu till denna dag med sin fula mamma.
Jag skrattar så att min man kommer springande med bricanyl. Ingen av oss har astma. Jag fattar inte vart han hittade en bricanyl.