• M C

Lolilla lolilla, var är du?

Jag hade FEM gröna i inboxen nu. Det är nästan alla inlägg jag skrev i den tråden. Hon jag tvålade dit tålde inte det... *hehe* Jag har skrivit till supporten för ett inlägg jag skre v var "jag tycker din åsikt suger" och det är famtamme tillåtet att skriva!

• M C
    lokisse skrev 2009-12-17 18:19:58 följande:
    jag brukar komma pa kant med henne lite var stans sa hon har slutat svara pa mina inlägg...
    Jag minns inte ens vem jag tvålade till. Vem har du kantat till?
  • M C

Zaria hette min, men det är ju inte säkert att det var hon som möppade sig.

• M C
    Mariohn skrev 2009-12-17 18:59:33 följande:
    Jag stod utanför vårdcentralen och vår familjeläkare var där inne. skolan och vc ligger nära varandra. Lik förbannat blir jag lynchad av idioter som tycker att jag skulle ringt dit en ambulans och sedan polisanmält händelsen i en halvtimme medan jag väntade på ambulans. (ja det tar faktiskt lång tid när man ska redogöra för vad som hänt)
    Världen är full av idioter.

Men du är inte en av dem!
  • M C
    psychocandy skrev 2009-12-17 19:10:07 följande:
    Sorgligt att så många föräldrar blundar för sina barns misstag, snacka om att göra dem en otjänst. :-/ Tror jag har nämnt någon gång när jag såg grannungarna hälla bensin och tända eld på en padda... föräldrarna brydde sig inte när de fick veta.

Alltså; sociopater börjar med att plåga djur. Vore det min skulle jag vara allvarligt oroad.
  • M C
    psychocandy skrev 2009-12-17 19:21:46 följande:
    M C skrev 2009-12-17 19:19:53 följande:
    Det var precis min tanke! Men nej då, det är ju "sånt pojkar gör".
    *gråter*
    Inte första gången idag ska jag tillägga.
    Vilka jädra idioter det finns!
  • M C
    lokisse skrev 2009-12-17 20:29:05 följande:
    schjupp. enligt test i alla fall
    Grattis! Va roligt!
  • M C

Jag vill bara berätta att jag har klättrat in från passagerarsidan tre gånger idag.

Jag som är sååååå smaloch har tajts. NEJ, jag har jeans och är rund!
    Tur man är smidig.
    Bilen frös ihop.

Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?