Inlägg från: HonSomHarDetLångaStörigaNicket |Visa alla inlägg
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket

Lolilla lolilla, var är du?

psychocandy skrev 2009-12-16 19:10:36 följande:
    Don't mention the war.
    Ah så du önskar dig alltså en dokumentärserie om Ondskans generaler eller liknande i Julklapp?

*börjar spela in från Discovery*
    psychocandy skrev 2009-12-17 00:01:26 följande:
    Fattar ni att den här tråden höll på att halka bort från sida 1 bland mina favoriter för att ni skriver så lite?
    Ja ni är en skam för tråden era jäkla rastaruckel!!
    psychocandy skrev 2009-12-17 00:42:05 följande:
    Jag hejar på gubben. Men inser samtidigt att det är bra att jag inte sitter i bestämmandeposition när det gäller lagstiftning i det här landet.
    Samma här

Skulle lillan vara 13 år och få en örfil så jo jag ahde nog blivit förbannad oavsett omständigheten.
    Om nu min avkomma skulle ha en period då hon beter sig som ett litet as och trakasserar pensionärer så visst jag skulle bli förbannad som fan men mest på mig själv sen jänta och sen gubben.
    Inte fan skulle jag anmäla gubben när mitt barn inte respekterar äldre och beteer sig som ett as.

Pinsamt läge i domstolen för det barnets föräldrar

psychocandy skrev 2009-12-17 00:49:53 följande:
    Usch ja. Men det blir väl automatiskt anmälan när det gäller såna saker även om föräldrarna inte trycker på, eller hur funkar det?
    Vet inte.

Floriano Lutrell skrev 2009-12-17 01:05:19 följande:

Vad fan är det med dagens bortklemade ungar? När man själv var i den åldern så hade man haft vett nog att _inte_ ens gå hem och skvallra om vad man gjort. "-Jo, morsan vi terroriserade en 80-åring och han blev arg, buhu..."Då hade man ju antagligen åkt på en avhyvling för det därhemma också.
    Ja det är skrämmande hur det har blivit ungarna är så otroligt bortklemade
    psychocandy skrev 2009-12-17 02:40:39 följande:
    Eh jaha, klockan blev mycket inatt också.
    Mm det blir ofta så
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?