• M C

Lolilla lolilla, var är du?

2timearound skrev 2009-12-14 22:09:13 följande:
    Haha! Nej, det var i en sådan tråd som psychot bet huvudet av mig! Hon tuggade minsann ordentligt och spottade ut det i sophögen hon har bakom huset. Det låg fler huvuden där så vi hjälptes åt och rymde. *weird*
    Alltså, man FÅR länka!
  • M C
    2timearound skrev 2009-12-14 22:18:09 följande:
    Nej, du ser det nog framför dig ändå. Massaker beskriver det bäst. Jag ensam mot ett gäng brudar som försvarar sin rätt att få stryk. Best leave it.
    Mmmm *får fina bilder av 2time som springer på sina höga klackar och med shoppinkassar med arga läderbrudar hack i häl*
  • M C
    2timearound skrev 2009-12-14 22:23:01 följande:
    Ja, precis så var det! Fast dessa tjejerna hade nog mer spetsnattlinnen och sånt. Tror jag. 
    Röda skinkor!
  • M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-12-14 22:26:23 följande:
    Asså det är inte sant söker runt efter lite naugthy tecknat och börjar inse att Disney och annan tecknat är stort inom porr.
    Hentai ska du söka på.
  • M C

Gordmorgon o kvinnfölk i moralens högborg!

För att vara omoraliska har ni väldigt god moral måste jag säga...

• M C
    2timearound skrev 2009-12-15 09:00:12 följande:
    Har du inte läst att de har knullat tecknade rävar och seriefigurer inatt?
    Nej herregud NEJ! Jag har inte ork att läsa bakåt. Läser senaste bara och där ondgör de sig över hur omoraliska folk är.

Måste kanske läsa om de tog till sig tipset om Hentai...
  • M C
    2timearound skrev 2009-12-15 09:09:16 följande:
    Ja, jag sa ju att det var illa.........-)
  • M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-12-15 10:01:32 följande:
    Gick in här för att gnälla på bristen av styrkekramar och ser att jag inte postat inlägget som borde generera de här...*letar och letar*Fan va illa www.familjeliv.se/Forum-5-154/m49349642.html
    Jag kommer ut till dig idag! *kram*
  • M C

Stackars Gmoll!

Du, det SNÖAR! Jag ser inte ens havet! Jag har kvar kanske 1/10 del av sikten mot dig! Ser inte ens ner till grannområdet.

Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?