Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

Lolilla lolilla, var är du?

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-08 22:12:35 följande:
    Borde hon inte sova redan
    nä jag bor pa kontinenten
    Difficile est saturam non scribere
  • lokisse
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-08 22:22:22 följande:
    Godnatt. Jag ska stanna här och snacka skit om Lolilla med hennes älskarinna.
    du kan ta och lysna pa mozart det tycker jag att du ska!
  • lokisse
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-08 22:31:37 följande:
    Nej.
    men hur ofta far man höra en manskör sjunga sexstämmigt om att nagon ska slicka dom i arscle???
  • lokisse

{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}
    godmorgon

• lokisse
    Pix Ladin skrev 2009-12-09 12:44:09 följande:
    Idag tog jag upp det där med Astrid och han som puttade och slog.
    och vad sa dom???
  • lokisse

varför tror folk att deras relationer ska bli topp om dom bara far barn eller kanske ett barn till... fattar dom inte att relationer oftast blir värre bed barn? man har likssom mindre tid att lösa relationsporbolemen

• lokisse
    Pix Ladin skrev 2009-12-09 13:12:00 följande:
    De sa att det var ett par pojkar som var lite buffliga men att de försökte hålla koll. Hon tyckte i alla fall inte att jag var hysterisk. Jag frågade också om Astrid också brukade hålla på sådär och de svarade "Nej, aldrig. Hon är såååå snäll". Då blev jag glad.
    skönt att dom haller ett öga pa dommen jag kan inte tänka mig att astrid skulle gjöra sa. som sagt jag känner igen det fran smatisar som har storasyskon
  • lokisse
    Jazza skrev 2009-12-09 13:51:27 följande:
    Pix Ladin skrev 2009-12-09 13:17:16 följande: Nej, fan vad jobbigt.... skicka hit tösen, så skall jag lära henne lite fajtingtrix..(min Elsa är rätt blyg och försiktig så jag är ju tokrädd att ngn skall sätta sig på henne, så jag försöker tuffa till henne lite.... det går inte så bra Men hon är så ljuv och ljuvlig...)
    jag kan skika över malin... hon är en tuff brud i mopsförpakning
  • lokisse
    Jazza skrev 2009-12-09 14:01:35 följande:
    Ja, hon kanske kan ha bättre inverkan än denna dammiga morsan...
    dom kanske gjör varandra gott malin skulle ma bra av att vara lite blygare och "ljuvare"
  • lokisse
    Mariohn skrev 2009-12-09 22:55:59 följande:
    Floriano Lutrell skrev 2009-12-09 22:53:45 följande: Har aldrig varit faktiskt. Men en gång rökte richard på i rökrutan och då sprang jag till rektorn.
    oh fans det rökruta pa din skola vi fick gömma oss i busskarna
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?