Inlägg från: Användarnamn är för mesar |Visa alla inlägg
  • Användarnamn är för mesar

Lolilla lolilla, var är du?

Jag minns en härlig vinterkväll i Stockholm.. Var packad på Ö-malm och vårt sällskap blev utslängda från krogen. Vi blev på nåt sätt separerade och så skulle jag och en kille försöka ta oss till en polare i Abrahamsberg med t-banan. Men vi hamnade på Liljeholmen. Och när vi skulle tillbaka så hade de slutat köra för natten. Så vi hoppade i en taxi efter att ha hånglat på nån jävla industritomt i en timme. Men jag sa fel åt chauffören och plötsligt var vi i Åkersberga och blev jagade av en liten hund.

Sen somnade vi i ett trapphus och på morgonen ringde jag farsan som kom och hämtade oss.

PixL skrev 2009-11-26 17:20:42 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-26 17:16:08 följande: Det är tur att du inte ska bli geografi-lärare.
    Haha men jag är ju inte svensk, det är inte mitt fel
    lokisse skrev 2009-11-26 17:24:57 följande:
    underbara ungdom!!! ja sa var det pa den gammla goda tiden!
    Ja jag blir helt nostalgisk när jag tänker på sånt

Eller fucking ropsten liksom. Den linjen är ju döden när man är full.

M C skrev 2009-11-26 17:28:38 följande:

Det kan vara ett bra krav. Får man inkludera att ingen av deltagarna är en full gammal gubbe som kladdar på en jämt och samt?
    Nä, då kan ju inte honmedlånganicket vara med

Jag är ganska ung. Betyder det att ni kommer kladda på mig?

dysleskikern skrev 2009-11-26 17:32:20 följande:
    Får man inte ligga så vill jag nog inte komma.
    Samma här!!

M C skrev 2009-11-26 17:32:42 följande:

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-26 17:23:19 följande: Åhååå, så roligt man hade i sin ungdom! Min värsta är den enda mellanfesten jag varit på där en av de fyra deltagarna somnade på tangentbordet, en på trottoaren utanför cykelnisses och de andra två iallafall tog sig till kåren. Jag blev upplockad en liten stund senare, somnade i åverålen i sängen.
    Det var tider det! Åh vad jag saknar!

M C skrev 2009-11-26 17:34:06 följande:

Lite ligga ska vi väl kunna ordna - finns väl alltid nån snygg bartender att fjonga på!
    Även i Skåne?

En gång vaknade jag upp i ett badkar i Norrtälje. Sånt fint, fristående med lejontassar. Med kläderna på. Och rödvinsfärgade spyor på golvet bredvid badkaret.

Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?