Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

Lolilla lolilla, var är du?

HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-11-28 15:16:04 följande:
    Skitsnack lyssna inte på henne!! Hon är bara avis till och med en professor i gynekologi har påpekat min trånghet!
    HAHAHAHAHA!
  • 2timearound
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-11-28 15:18:32 följande:
    Ett bevis på att jag inte ligger runt!! Det är till och med så att jag blir gravid genom laboratorium och föder via snitt! Står fan bara Guds moder efter i renhet!!
    Oh Pleaze!
  • 2timearound

Jag vill inte stänga sandlådan........

• 2timearound

Jag har köpt en tyllkjol idag. kan men ha det när man är 35? Jag ser väldigt ung ut, men ändå.......

• 2timearound
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-11-28 15:24:29 följande:
    jaja okey då din lilla bitch jag är inte den långsura sorten du har min förlåtelse men vill du även ha min välsignelse så får du minsann jobba hårdare!
    Jag är förstås bara svartsjuk på att du sprider dina gracer så in i bängen. Jag vill självklart egentligen bara ha dig för mig själv. *ödmjuk*
  • 2timearound
    dysleskikern skrev 2009-11-28 15:26:25 följande:
    Klart att du kan.
    Puh. Tur att du sa så. Min man är dock lite osäker fortfarande. Han frågade när jag skulle ha den, då sa jag glatt -typ en vanlig sommarkväll! Då frågade han om det skulle vara folk här då..........
  • 2timearound
    PixL skrev 2009-11-29 11:03:39 följande:
    Hej hopp. Mitt förslag är att du tar på dig jogginbyxorna och springer en ordentlig runda.
    Nej. Det vore förödande. Dessutom ska jag på dop strax. Så det är bara att rycka upp sig. Ärligt talat så är det inte så illa som det kunde vara. Slutade nog i tid........tror jag.
  • 2timearound

M C skrev 2009-11-29 11:09:46 följande:

Jag är bakis med. Om en liten stund kommer det gäster. Inte bra!
    PixL skrev 2009-11-29 11:07:36 följande:
    Vilken tur. Det hade kunnat bli intressant om du kräktes i kyrkan.
    hela den här grejen med småbarnsföräldrar som släpps ut på lördagen och super sig fulla.......helt utan anständighet. *suckar*
  • 2timearound
    dysleskikern skrev 2009-11-29 19:48:13 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-29 19:40:08 följande: Faktiskt inte, tro det eller ej. Men det var inte den sortens kväll heller. Bråkade med mannen om nån skitsak ute på en klubb, störtade ut därifrån som den fåniga drama queen jag är, men ångrade mig i samma sekund som jag kom ut ensam i regnet, drev omkring som en fjortis med mobilen i handen på gatorna och skickade pinsamma sms som jag har varit tvungen att be om ursäkt för idag, blev raggad på av typ en miljon obehagliga typer, tog mig till slut hem, slocknade och vaknade i en kletig pöl av utsmetat smink och saliv. Hej, jag är 26 år gammal. Liksom.
    Shit, vad jobbigt. Vad säger era polare när ni håller på sådär?
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?