Inlägg från: HonSomHarDetLångaStörigaNicket |Visa alla inlägg
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket

Lolilla lolilla, var är du?

dysleskikern skrev 2009-11-27 14:02:10 följande:
    Jag läser samhällsvetenskap och så får vi se vad det leder till för spännande, när jag väl lyckas bestämma mig för vad jag ska inrikta mig på. Sen läser jag språk när jag kan för nöjes skull.
    Låter otroligt tråkigt jag råkade snubbla in på statsvetenskap en sväng men det verkar party party i jämförelse.

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-27 14:03:16 följande:
    När jag tentapluggar tar jag calimucho (alltså 50/50 billigt rödvin och cola) så jag ska hållas vaken hela natten och klara av tentan nästa morgon. ANnars kör jag bara vanligt rött.
    Fjollerier! När jag skrev hemtentor så körde jag med Lapin Kulta. Hehe han skulle bara veta det professorn som sågade mig så för alla mina stavfel att jag var bra full när jag skrev hans bajstenta.
    Men men fick G iallafall hade aldrig klarat av det utan dragöl, fy satan för en trist kurs!
    dysleskikern skrev 2009-11-27 14:15:13 följande:
    Det har både för- och nackdelar. Jag läser väldigt mycket psykologi och det gillar jag. Men om jag inte behövde tänka på min framtid så skulle jag nog läsa något betydligt flummigare och roligare...
    Ah psykologi håller jag med om att det är intressant och du tänker helt rätt när du pluggar med tanke på en framtid.
    dysleskikern skrev 2009-11-27 14:19:37 följande:
    Ja, man blir ju inte yngre direkt. Har jag märkt.
    Nä *drar en avgrundsdjup suck*
    Fyllde 29år nu och shit så gammal har jag aldrig varit förr!!
    Känner av en viss stress över att inte ha någon utbildning men tänker ta tag i det när jag blir hemmafrau

Dom allra coolaste har bilder på snygga aliens

Jäkla karslok!!
    Sitter på fisbok och kollar min sida med en massa tjafs och ser ett gammalt quiz resultat på vem jag är i torsk på tallin.
    - Jan banan hur kunde jag bli han utbrister jag med äkta förvirring.

För att du är ett svin kluckar han jag bor med

dysleskikern skrev 2009-11-27 16:01:30 följande:
    Dumpa.
    Nja tänker långsiktigt och ha är min billjet/hur fan det nu stavas till livet som hemmafrau
    dysleskikern skrev 2009-11-27 16:04:57 följande:
    Visst fan. Ja... men du får skaffa lite mer pli på honom åtminstone.
    Även det en del av mitt långsiktiga projekt och det är minst sagt kantat av framgång.
    Som syrran sa mellan sina karlar, jag vill ha en formbar som lera så jag kan få han precis så som jag vill ha en karl, ja Maria du vet vad jag menar.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?