Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

Lolilla lolilla, var är du?

PixL skrev 2009-11-26 17:00:47 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-26 16:57:58 följande: Jag är liksom anarkist och föredrar att dricka dyrt (vitt) vin efter klockan åtta på kvällen. Helst på dyr restaurang. Bakvända världen.
    mm jag föredrar en weißweinschorle (vitt med bubbelvatten) vid mit lokala vinberg en solig onstag eftermidag  runt 5 snaret i augusti...
    Difficile est saturam non scribere
  • lokisse
    M C skrev 2009-11-26 17:10:41 följande:
    Jaha.När ska turnen dra norröver?Skåne är LÅNGT bort. Så långt bort man kan komma faktiskt.
    norr över, hoppas ju pa att den kommer pa europa turne hit...
  • lokisse
    Mariohn skrev 2009-11-26 17:09:32 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-26 17:07:37 följande: Bra idé. Jag skulle även föredra om ingen satt och åt sina sårskorpor under själva sammankomsten.
    är det ok att blanda bajs i maten???
  • lokisse
    Mariohn skrev 2009-11-26 17:15:05 följande:
    MAT?
    7 öl är en maltid och da har man inte drukigt nagot!!!
  • lokisse
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-26 17:16:08 följande:
    Eller räknas Uppsala, V-ås, Sigtuna m.m till Stockholms län? För där har jag ju vistats, men inte över det. Förutom bög-Falun då.
    öööh nä inom tullarna eller inget alls!
  • lokisse
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-26 17:18:26 följande:
    Så vart hör Danderyd då?
    typ stockholms skärgard
  • lokisse
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-26 17:23:19 följande:
    Jag minns en härlig vinterkväll i Stockholm.. Var packad på Ö-malm och vårt sällskap blev utslängda från krogen. Vi blev på nåt sätt separerade och så skulle jag och en kille försöka ta oss till en polare i Abrahamsberg med t-banan. Men vi hamnade på Liljeholmen. Och när vi skulle tillbaka så hade de slutat köra för natten. Så vi hoppade i en taxi efter att ha hånglat på nån jävla industritomt i en timme. Men jag sa fel åt chauffören och plötsligt var vi i Åkersberga och blev jagade av en liten hund. Sen somnade vi i ett trapphus och på morgonen ringde jag farsan som kom och hämtade oss.
    underbara ungdom!!!
    ja sa var det pa den gammla goda tiden!
  • lokisse
    Jag minns en härlig vinterkväll i Stockholm.. Var packad på Ö-malm och vårt sällskap blev utslängda från krogen. Vi blev på nåt sätt separerade och så skulle jag och en kille försöka ta oss till en polare i Abrahamsberg med t-banan. Men vi hamnade på Liljeholmen. Och när vi skulle tillbaka så hade de slutat köra för natten. Så vi hoppade i en taxi efter att ha hånglat på nån jävla industritomt i en timme. Men jag sa fel åt chauffören och plötsligt var vi i Åkersberga och blev jagade av en liten hund. Sen somnade vi i ett trapphus och på morgonen ringde jag farsan som kom och hämtade oss.
    fast man blev packad pa söder typ utanför 44 pa langad folköl... ja det var tider det
  • lokisse
    eller att försöka ta sig till liljefucingholmen för att ta nattbuss
  • lokisse
    M C skrev 2009-11-26 17:28:38 följande:
    Det kan vara ett bra krav.Får man inkludera att ingen av deltagarna är en full gammal gubbe som kladdar på en jämt och samt?
    om det är en gammal gumma som kladdar är det ok eller????
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?