Inlägg från: Användarnamn är för mesar |Visa alla inlägg
  • Användarnamn är för mesar

Lolilla lolilla, var är du?

2timearound skrev 2009-12-04 09:09:41 följande:
    Vad är det för fel på hallonsaft?

Och varför går du inte att citera

mor 73 skrev 2009-12-04 09:11:46 följande:

Jag tycker att hallonsaft är gott och alla som inte gör det är dumma i huvet, usch...nekar ni barnen det också, eller får dom välja själva????
    Tack! Äntligen nån som förstår! Ja kärringarna här är helt däng i skallen!

M C skrev 2009-12-04 09:17:28 följande:

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-04 09:12:36 följande: Sockerfrukost? Socker med socker. Du kommer först skutta runt som en duracellkanin för att sen krachlanda som en JAS om nån timme. Varför inte lite LCHF frukost? Jag räknar kallt med att inte äta förrens vid 17 ikväll utan att känna hunger en enda gång.
    Vad fan är en LCHF frulle då? Jag tycker den dieten verkar skit, man får ju inte äta frukt och yoghurt.

mor 73 skrev 2009-12-04 09:23:01 följande:

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-04 09:20:45 följande: Det är en sekt, har jag hört...
    Mmm det verkar så, ganska obehagligt!

M C skrev 2009-12-04 09:28:18 följande:

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-04 09:20:45 följande: Jo, det får man visst. Men inte sockrad yougurt. Eller snarare: du tycker den sockrade yoggin smakar SKIT och vill inte ha den. Frukt är det sötaste man äter och det är kanske 2-3 st i veckan som efterrätt. Man måste ju äta lite gott ibland! Jag äter choklad (75%
    Jag äter över 1kg frukt per dag så den dieten är nog inget för mig

Hej fagra damer! Vet ni vad jag äter?

Nej. Oxfilé förstås.

Jag ska plugga ikväll. Och dricka vin.

Men skit i FL, drick vin. DU kan ju ge ersättning tills du är nykter igen

Imorgon ska jag festa. Hårt.

Jag har klippt mig och färgat håret. Ser förjävligt ut. Nu ska jag gråta hela natten.

Pix Ladin skrev 2009-12-04 21:25:25 följande:

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-04 21:23:41 följande: Gråt inte. Skicka mig en bild, vet jag. Jag ser också för jävlig ut nu. Håret blev mycket mörkare än vad jag hade tänkt mig.
    Starka bilder, var jävligt snabb.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?