Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

Lolilla lolilla, var är du?

Nä, nu skall jag amma lite, Sunna är lite orolig verkar det som....
    Ha en bra kväll, hoppas ni får knulla!!

Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza

Hej gojters... whazzup? Verkar sömnigt? Såg Avatar idag... den var jäkligt fräck, men storyn lite väl Hollywood för mig... Men jävligt fint animerad.

• Jazza
    2timearound skrev 2010-01-10 22:05:55 följande:
    Whazzup beyotch? Coolaste rullen! Storyn var såklart helt mainsteam men effekterna? Asgrymma!
    Absolut, jag hoppas det kommer bli 3D storm nu, jag älskar det!

Hoo, vägning och mätning imorgon,,, spännande som fan. Motherfuckern har gått ner 2kg denna veckan, han smygvägde sig igår....
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-01-10 22:08:37 följande:
    Satan! Vad tråkigt jag har......vad gör ni eg? Ni skriver mindre och mindre. Håller tråden på att dö?
    Jag tror att denna tråden är som kackerlackor.,,,,

Apropå det, så har vi möss på vinden
  • Jazza
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-01-10 22:20:12 följande:
    Jag har promenerat 1½ timme idag. Får jag ta en nattmacka?
    Nattmorot....

Vi åt löskokt ägg, stekt bacon, smoothie (som bar alltför uppenbara tecken på att jag är sjukt sugen på pina colada) och hembakt GI bröd med färskost på... *raaap*
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-01-10 22:35:17 följande:
    Skulle ni ha problem med att vara ihop med någon som heter Leif?
    Jag jobbade med en som hette Leif.. en ung man, som trodde att han var guds gåva till kvinnan... Eftersom jag själv är guds gåva till mannen retade jag livet ur den jäveln och döpte om honom till Fail
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-01-10 22:38:42 följande:
    Du är en liten elaking du!   Men allvarligt, är det inte ytligt att störa sig så mycket på det så man inte kan vara ihop?
    Han var dryg som fan, så det rättfärdigar mitt beteende! Men, jag vet inte, om det är pga namnet, så är det nog inte det, utan till 100% något annat man stör sig på.... Om man är kär så spelar det ingen roll om han heter Inge Pung eller Man Slem eller Rycke Tofs....
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-01-11 08:45:39 följande:
    Vem är Peter J? Någon av era lösaktiga vänner? Han har addat mig men jag vet inte vem det är, han är såklart vän med Sandra......
    Jag har en sån.... Haha, måste kolla
  • Jazza
    Jazza skrev 2010-01-11 09:45:24 följande:
    Jag har en sån.... Haha, måste kolla
    Nope, not mine
  • Jazza

Ööö, jag hatar när  elsa är på fsk, jag får ingen bra rutin... sitter bara vid datorn och glömmer av (orkar inte) äta och sånt.... Idag är hon utan blöja där, för första ggen, håll tummarna!!

Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?