Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

Lolilla lolilla, var är du?

Centurion skrev 2009-12-27 17:25:15 följande:
    *räcker ut tungan*
    Kan du inte lägga in en bild på det påstådda överskotts-fläsket? *intresserad*
    Bla, bla, bla.....det snackas jävligt mycket skit på fl.
  • 2timearound
    Centurion skrev 2009-12-27 17:26:49 följande:
    WT-varning!
    Tvärtom baby......hatar lång äckliga röda naglar. På korta naglar ser det clean och snyggt ut. Jag sa nedfilade, inte nedbitna din bonnis........
  • 2timearound
    psychocandy skrev 2009-12-27 17:27:03 följande:
    Jag har så korta fingrar att jag måste ha långa naglar för att de inte ska se bisarra ut.
    Nu fick jag mycket märkliga bilder i huvudet..........är du dvärgväxt?
  • 2timearound
    psychocandy skrev 2009-12-27 17:32:44 följande:
    Nu ska jag äta middag. Later.....
    later dude......
  • 2timearound
    Centurion skrev 2009-12-27 17:32:59 följande:
    Ja och du kommer antagligen skratta ihjäl dig men 71 kg på bilden!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ja, okay, men du är ju typ 190 cm lång eller hur? Annars får du faan skärpa dig.......
  • 2timearound

Nu ska jag ta tag i smågrisarna som springer omkring därnere med pennor och skriker..........hoppas de har förstört tapeten så det går fortare att få Tomme att sätta upp min spånt. *funderar*

• 2timearound
    Centurion skrev 2009-12-27 17:36:06 följande:
    Hahaha nej matchvikt på 65 *punkt*Nu finns den i galleriet
    Fetto? Det är en förolämpning mot alla riktiga tungviktare här i tråden
    Centurion skrev 2009-12-27 17:36:41 följande:
    Spånt?
    Det är sådan snygg inredning som du inte förstår dig på.
  • 2timearound
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-27 19:03:50 följande:
    Jaha, sådana diskussioner brukar jag inte orka ge mig in i. Jag har svårt både för martyrer och "offer", och för folk som envist ska hävda sin rätt att amma och ha med ungarna överallt och som tycker alla ska njuta av att få se deras ( ofta fula) ungar på nåt julkort.
    *kan bara hålla med*
  • 2timearound
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-27 19:07:11 följande:
    Fan jag skulle vilja tillbringa sommaren i Stockholm 2time, kan du fixa mig ett jobb juni-augusti? Jag är språkkunnig och socialt kompetent och jävligt duktig på det mesta.
    Haha! I wish....det vore kul. Men tyvärr krävs mycket kunskap för att kunna jobba i vår bransch. Man är inte riktigt självgående förrän efter sex månader, så jag orkar inte lära upp dig för en sommar.
  • 2timearound
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-27 19:12:15 följande:
    Nä men de är iallafall neutrala och man förväntas inte tacka så hjärtligt för dessa. Om nån skickat julkort på sin unge utklädd till en pepparkaka så förväntas man ju ringa och tacka för det jääääåättefina kortet på den jäääääättesöta babyn.Fast jag skickar inte heller julkort. Däremot brukar jag skriva ett litet personligt mail till de viktigaste.
    psychocandy skrev 2009-12-27 19:10:15 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-27 19:09:19 följande: Men hur spännande är tomtar då? Jag gillar inte julkort alls egentligen. Skickar inga själv.
    Fy faan......jag och mina kompisar är en pysselmaffia . Vi ses i nov och pysslar med våra julkort en helkväll. jag lägger ner enorma mängder tid, pengar och energi på att göra vackra kort till alla mina vänner och familj. Det är ett sätt att vara kreativ på liten nivå, när man inte hinner eller orkar större projekt.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?