Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

Lolilla lolilla, var är du?

Jag förstår nu att ni inte är intresserade av min fristad Jag gjorde bort mig

• Mariohn
    Jazza skrev 2010-01-02 18:19:21 följande:
    ? Vad har jag missat nu?
    http://www.amore.webb.se/
    Hit tänkte jag att man kunde gå om man av någon anledning behöver ventilera och är förbannat trött på att få gröna i inboxen helat iden :-9 
  • Mariohn

Jag funderar på att ha länken i min presentation. På så vis kan jag bara svara med att visa den länken om jag har något att säga som inte får sägas här. Så kan vederbörande klicka på länken och ta del av mina tankar. Mastermind.

• Mariohn

Skönt att inte amma. Jag skrek just "älskling V är vaken. Ge honom mat och ge mig en kall öl"  Jag är en supermamma.

• Mariohn
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-01-02 18:38:08 följande:
    Fy fan va jag hatar att banta, det suger verkligen kuk! Jag är gråtfärdig här när jag tänker på att jag inte får glass mer på jättejättelännge
    Fast vet du. viktväktarna har et asbra recept på hemmagjord glass. Den är jättegod!  Jag försökte hitta det nu men jag hittar inte. Jag ska kolla i min bok sen!
  • Mariohn
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-01-02 18:41:27 följande:
    Men liksom där "kostar" väl typ 50 gram glass säkert 4-5 points eller nåt iallafall! Och när jag äter glass äter jag MINST 1/3 liter.
    Man måste anpassa sig
  • Mariohn
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-01-02 18:44:08 följande:
    Jag vill inte. Jag vill bli smal igen, utan ansträngning
    Jag också. Helst skulle jag vilja sätta mig och röka i nåt sunkigt litet bås på nåt slitet hak. till ciggen vill jag dricka rött vin och läsa en halvbra bok. Samtidigt vill jag känna hur kläderna långsamt blir för stora. 
  • Mariohn
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-01-02 18:47:02 följande:
    Herregud ja, det är ju drömmen! Fy fan nu blev jag ännu mer deprimerad av att det inte är så det går till
    Jag VET inte att det inte går till så. Jag har aldrig testat! Jag ska testa!
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?