Inlägg från: Användarnamn är för mesar |Visa alla inlägg
  • Användarnamn är för mesar

Lolilla lolilla, var är du?

AtroCious skrev 2009-12-03 20:43:53 följande:
    Två månader?
    Mmm jag vet. Känns som att fittan skrumpnar ihop och kommer säkert snart falla av mig. Den dör väl om man inte får ligga.

Fast jag har nog kommit över mitt ex nu så kanske jag knullar på lördag. Med nån mycket snyggare än han.

Pix Ladin skrev 2009-12-03 20:50:38 följande:

Men jag kan ju inte förföra honom i mjukisbyxor!
    Jag hade en gång en pojkvän som var lite skadad. Han tyckte höjden av sexighet var tjej i boxers, mjukisbyxor (gärna såna fula sportiga) vitt linne utan BH under, och orakade armhålor och fitta.

Han fick inget av det hos mig.

Vet ni vad! Jag är grym på att baka och göra mat! Sen när jag bor i Mariohns källare i Lund så kan jag organisera matlagningskurser åt er ni hopplösa kvinnor, så att ni ska lära er göra god mat som ni kan förföra era skäggiga män med.

Pix Ladin skrev 2009-12-03 20:56:02 följande:

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-03 20:53:23 följande: Tyckte han? Jag har sådana där fula mjukisbyxor, sportiga med en pumakatt på mig just nu. I övrigt är jag nyrakad och har bh. Han kanske var någon slags hippie?
    Nej, det konstiga var att han var Stockholmsbrat. Sen var han lite chubbychaser också. Han ville att jag skulle bli fet, han var nog en såndär feeder när jag tänker efter! Han köpte alltid onyttig mat åt mig.

Han lade på sig ungefär 5kg när vi var ihop. Inte så mycket, men det satte sig ALLT på hans mage. Sen blev han tunnhårig också. Då stack jag

Han får hitta nån annan brud att vara fet med, tänkte jag. Men han försöker fortfarande få tillbaka mig den äckliga apan.

Sen 1.a januari när plustjänsterna blir fria, så ska jag skapa ett hemligt bildgalleri som bara PixL får se.

Pix Ladin skrev 2009-12-03 21:04:45 följande:

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-03 21:03:40 följande: YES! Då ska jag skapa ett åt dig. Där kan du exempelvis få se mina tuttar och min hund.
    Du hade fått se mina tuttar.. men de är så små så de inte fastnar på bild
    Du ska få se mitt slidsekret istället.
    SimplyTheBest skrev 2009-12-03 21:06:11 följande:
    Pix Ladin skrev 2009-12-03 21:05:12 följande: Är inte konstant porrig. Faktiskt inte.
    Bara när du "jobbar"?

Pix Ladin skrev 2009-12-03 21:07:26 följande:

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-03 21:05:54 följande: Åh, vad trevligt. Då kan du få se... hm... mina snorkråkor.
    Nej hellre dina tuttar.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?