Inlägg från: Pix Ladin |Visa alla inlägg
  • Pix Ladin

Lolilla lolilla, var är du?

Jazza skrev 2009-12-07 21:19:05 följande:
    Pix Ladin skrev 2009-12-07 21:18:06 följande:
    Tack Det var jävligt längesen jag hörde det.... (och det var jävligt längesen jag var på skidresa, med)
    Det hade varit skönt att få vara oansvarig i någon vecka eller så. Men Astrid har sabbat allting, jag tror inte att jag skulle kunna ha roligt så länge utan henne. Det är knäppt, hur konstig man blir när man får barn.
  • Pix Ladin
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-12-07 21:19:06 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-07 21:16:54 följande:
    Ja just ja så brukar ju sjuksköterskor säga
    Nej, nej. Undersköterskor.
  • Pix Ladin

Måste lägga mig och lyssna på ljudbok nu med min käre man. Jag vet, det är rätt nördigt, men mysigt.

Godnatt!

• Pix Ladin
    Jazza skrev 2009-12-07 21:23:58 följande:
    Pix Ladin skrev 2009-12-07 21:21:16 följande:
    Ja, jag klarar typ en kväll och en natt, men det får vara riktigt jävla kul då... Elsa kan jag ju prata med i telefon nu, och Sunna har jag ännu inte lämnat bort.... men den 19 skall mamma och pappa ha dem, för vi skall på fest, sen åker vi dit och sover, så det känns bra... Trodde aaaaldrig att jag skulle ha jobbigt med sånt, men... där är jag!
    Åh, vilka fina namn.
  • Pix Ladin

Jag håller på att bli tokig. Jag måste hitta en blogg där jag kan referera och kommentera något inlägg men jag är så ovan bloggläsare. Vart finns det överhuvdtaget en intressant blogg som inte handlar om sjukdom och hemskheter?

• Pix Ladin

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-08 14:25:07 följande:

Pix Ladin skrev 2009-12-08 14:22:20 följande:
    Det finns grymma resbloggar!
    Men jag fattar nog inte uppgiften heller. Vad sjutton ska man kommentera då?
  • Pix Ladin

v 31 och svårt att andas.
    Hur lätt sjukskrevs ni för sammandragningar?
    Vårbebisar Umeå 2010 del 2
    Någon mer som är i vecka 28 som vill följas åt :)?
    Var kan man köpa en gigantisk säng till hela familjen?
    Spiral. dina erfarenhet tack!
    familje fotografi, med eller utan styvis?
    Första barnet - andra tråden BF -
    kan jag vara gravid trots negativt?

Dessa trådar var "de senaste" då jag kopierade dem. Vad fan är det här för ett pissforum egentligen? Jag ger upp, orkar inte mer.

• Pix Ladin

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-08 14:32:30 följande:

Pix Ladin skrev 2009-12-08 14:30:22 följande:
    Det kommer brunt klet ur mitt anus när jag sätter mig på toa? Vad kan det vara? Är jag gravid?
    Mina erfarenheter säger att det kan vara så. Jag beklagar sorgen. Du kommer att bli en tråkigjävlafittmorsa som åker till Ullared varje vecka och väger 40 kg för mycket.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?