Inlägg från: Schnooglewookiemush |Visa alla inlägg
  • Schnooglewookiemush

Lolilla lolilla, var är du?

lokisse skrev 2009-12-08 16:27:02 följande:
    vi vet men vi tycker om dig enda
    Du ska inte vara dum när jag är sjuk.
  • Schnooglewookiemush
    Pix Ladin skrev 2009-12-08 16:27:59 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-08 16:26:59 följande: Men vad fan, det är ju sjukt att man inte får säga sådant egentligen! Det får man ju göra i verkligheten.
    I verkliga livet får man vara OT, och man får be någon dra åt helvete fast det pratas om något känsligt.
  • Schnooglewookiemush
    lokisse skrev 2009-12-08 16:30:01 följande:
    när ska jag da vara dum?? (jag vagar ju bara ge mig pa svaga och sjuka individer)
    Moderatjävel.
  • Schnooglewookiemush

Ska jag laga mat eller inte? Ska jag låta sambon laga mat när han kommer hem? Han har sagt att det är okej, men jag får ju apdåligt samvete.

• Schnooglewookiemush
    Mariohn skrev 2009-12-08 16:31:12 följande:
    Jag gör det hela tiden.
    Är OT, eller ber folk att dra åt helvete? I verkliga livet eller här på familjeliv?
    Lite svårt att utläsa.
  • Schnooglewookiemush
    Pix Ladin skrev 2009-12-08 16:31:11 följande:
    Ja, det är ju jävligt skönt. Fast å andra sidan, i verkligheten utsätter man sig sällan för såpass idiotiska diskussioner som man ger sig in i på Fl. Alltså behöver man sällan vara otrevlig mot folk.
    Säg inte det, säg inte det.
  • Schnooglewookiemush
    Mariohn skrev 2009-12-08 16:35:34 följande:
    Alltihop. Om jag tycker att folk pratar om tråkiga saker blir jag OT. Både här och i verkliga livet. Ofta ber jag folk dra åt helvete. Dock gör jag det på ett trevligt vis som de sällan förstår eftersom de är dumma i huvudet.
    Haha, det är bra det.
  • Schnooglewookiemush
    Mariohn skrev 2009-12-08 16:36:04 följande:
    Man får väl säga om man inte gillar någon? Jag gillar inte ANOF.
    ANOF var säkert världens bästa troll.
  • Schnooglewookiemush
    AtroCious skrev 2009-12-08 16:33:07 följande:
    Ska jag laga mat eller inte? Ska jag låta sambon laga mat när han kommer hem? Han har sagt att det är okej, men jag får ju apdåligt samvete.
    Men hjälp då. Jag ska väl inte behöva starta en tråd i känsliga rummet om det här allvarliga problemet?
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?