Inlägg från: Pix Ladin |Visa alla inlägg
  • Pix Ladin

Lolilla lolilla, var är du?

lokisse skrev 2009-12-07 09:26:30 följande:
    jag och mops ska strax i väg pa mamma barn fika och snatra till öronen trillar va dom andra..
    Finns det sådant även i Tyskland? Det var värst vad långt fram de var i utvecklingen då.
  • Pix Ladin
    Mariohn skrev 2009-12-07 09:29:03 följande:
    Jag blir så fruktansvärt jävla förbannad när folk använder sig av "cp" som skällsord. Jävlar.
    Det retar mig också.
  • Pix Ladin
    lokisse skrev 2009-12-07 09:31:30 följande:
    jo de du.. vi är en bunt hemma fruar som sitter och surrar och dricker kaffe.. och barnen far rusa vind för vag och ha sönder saker i det hem som vi just befinner oss.(vi försökte gs pa caffe ett tag men det blev sa jäkla dyra noter när dom satte upp allt som gick sönder).
    Är du hemmafru?
  • Pix Ladin
    lokisse skrev 2009-12-07 09:34:47 följande:
    jupp.. siter pa mit breda aschle dagarna i enda och blir försörjd av maken...
    Har du varit det länge?
  • Pix Ladin
    dysleskikern skrev 2009-12-07 15:31:55 följande:
    Jag försökte plugga och somnade med huvudet på boken. Det kom lite dregel på en av sidorna.
    Hahaha

Jag ramlade ur sängen i morses. Det var så jag vaknade. Hela dagen har varit väldigt märklig på något vis.
  • Pix Ladin
    AtroCious skrev 2009-12-07 15:48:18 följande:
    Snart kommer elektrikern.
    Snart kommer snickarn
  • Pix Ladin
    AtroCious skrev 2009-12-07 15:51:12 följande:
    Jaså?
    Min man
  • Pix Ladin
    AtroCious skrev 2009-12-07 15:53:24 följande:
    Arga snickaren?
    Haha, nej. Han är inte så arg.
    Varför kommer elektrikern då?
  • Pix Ladin
    Novemberstjärnan skrev 2009-12-07 16:32:56 följande:
    Jag vill oxå ha händiga karlar här i hemmet. Istället luffsar sambon omkring och spelar spel på sin IPHONE.
    Min man håller bara på och laddar ner musik på sin fritid. Han sitter inte ens upp en hylla. Så det är inte mycket till hjälp att han är händig.
  • Pix Ladin
    AtroCious skrev 2009-12-07 17:05:22 följande:
    Synd. Han är skitsnygg.Han fixade elen till en tvättmaskin. Helt gratis till och med. Han var jätteskäggig, lite skum.
    Jo, fast Tomas är också skitsnygg.
    Schysst, hade också velat ha elektriker och sådana som kunde fixa saker gratis.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?