Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

Lolilla lolilla, var är du?

Maggan, jag har fortfarande inte förstått varför sexet är hemligt? Hela oskuldsgrejen känns ju rätt exotiskt men om jag forstod det hela rätt så har en hel del vatten runnit under de broarna? What´s up with the secrecy?

Bla, bla, bla.....det snackas jävligt mycket skit på fl.
  • 2timearound
    Pix Ladin skrev 2009-12-21 22:06:33 följande:
    Va? Vad yrar du om?
    *lipar* Du yrar, försök hänga med lite!
  • 2timearound
    margarita skrev 2009-12-21 22:07:41 följande:
    Äh, vi är bara i olika stadier i livet och jag har ingen lust att dra in något.
    Nähä. *booooring* Det var allt, alltså........
  • 2timearound
    Pix Ladin skrev 2009-12-21 22:09:27 följande:
    Åh. Jag fattade precis vem som var "Maggan". För mig har hon alltid varit "Margot".
    Margot, maggan, drinkpinnen, kärt barn har många namn!
  • 2timearound
    margarita skrev 2009-12-21 22:10:19 följande:
    Ja, jag är boring. Och jag känner mig som en tant!
    haha! Jag var nära att kalla MC tant idag. aon kallade säg själv för tönt i nomineringstråden och då kliade det i fingrarna att fråga om hon inte menade tant? Men jag lade band på mig........
  • 2timearound
    Pix Ladin skrev 2009-12-21 22:12:47 följande:
    Var inte ledsen. Ni är alla tanter.
    Äsch. Jag känner mig UNG! Och vacker! jag är bara 35, det är ingen ålder. Min man är 40 och visar fortfarande leg på systemet. We´re beautiful people.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2009-12-21 22:16:25 följande:
    Vad är det för fel på er?!?! Är inte 30, har bara behövt visa leg 2 ggr. Jävla sätt.
    Pix Ladin skrev 2009-12-21 22:16:08 följande:
    Haha, det var det värsta. Jag fick visa leg. när jag skulle köpa red bull. Då blev jag TRÖTT.
    Jag har i aldrig någonsin i mitt liv fått handla på systemet UTAN att visa leg. Det börjar nästan övergå från lite smickrande till ren förolämpning. Eller inte....
  • 2timearound
    margarita skrev 2009-12-21 22:18:14 följande:
    Eller rättare sagt, 0% av gångerna jag har manligt sällskap på systemet, 95% av gångerna jag handlar ensam!
    *high fivar*
  • 2timearound
    lokisse skrev 2009-12-21 22:19:02 följande:
    fatta hur kul det kommer att bli när man far klippa till folk med handväskan och alltid far sitta pa bussen (utom när det kommer folk som är gravida i vecka tre eller sa) 
    Haha! Jag för du är val bara typ tre dagar gången, eller så?
  • 2timearound
    Pix Ladin skrev 2009-12-21 22:20:59 följande:
    Tycker du? Jag tycker att det är störande. Det känns som om de tror att jag är 14 år och försöker lura dem. Speciellt eftersom de alltid kollar till på leget och får någon slags min som ser ut att betyda "hm... det där är nog inte du, men okej då".
    Du, så känns det fortfarande. När jag går på krogen också. Jag är alltid rädd att jag inte ska bli inläppt. Trauma. Helt klart traumatiserad.
    Men någonstans känns det ändå bättre att se ung ut än motsatsen. Eller hur? Iallafall när man blir 35........
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?