Inlägg från: Freddan |Visa alla inlägg
  • Freddan

Lolilla lolilla, var är du?

lokisse skrev 2010-01-11 16:42:20 följande:
    det är inte lätt att vara man men det är ju inte ditt fel sa vi ska vara snälla mot dig
    Att vara man är verlkligen ett heltidsuppdrag. Det är bland annat därför vi så sällan har tid att städa.
  • Freddan
    psychocandy skrev 2010-01-11 16:43:37 följande:
    Ja, det ska man tydligen ha nuförtiden. Bäst av allt är att ha en glipa mellan låren samt vara "bakmusad". Så nu vet ni det.
    För att den kombinationen är mer lättknullad eller varför?
  • Freddan
    Pix Ladin skrev 2010-01-11 16:44:38 följande:
    Därför att den är hysterisk.
    Men kunde du inte ha hoppat tillbaka? Eller typ nitat den rejält?
  • Freddan
    Ord blind skrev 2010-01-11 16:45:28 följande:
    Vad är bakmusad?
    Hur förlara man bakmusad på ett fint sätt? Tänk dig att du ligger platt på magen. Om du är bakmusad så har man då full access till musen. Du behöver alltså inte upp på alla fyra för att bli påsatt. Förstår du?
  • Freddan
    M C skrev 2010-01-11 16:46:56 följande:
    Ja, det är mycket de ställer till med di däringa porrstjärnorna... Undrar om det är samma prettofittor som anser porr vara otrohet som vill ha en bakmusad glipa?
    Det kan mycket väl vara så. Det känns till och med mycket troligt skulle jag säga.
  • Freddan
    psychocandy skrev 2010-01-11 16:48:22 följande:
    Vetifan egentligen. Fick höra detta av en extremt mansgrisig kille som upplyste mig om att alla män vill ha detta. Det var något om att om en sån tjej vänder häcken mot en och svankar så ser man hela härligheten. Jag har ingen sådan glipa men då jag inte är en tjej som "står och svankar" så bekymrar det mig inte så mycket.
    Jag gillar definitvt de killar som tror sig veta vad "alla killar" vill ha. De har oftast samma nivå på sitt intellekt som jag hade när jag var 14-15 och upptäckte det fina med er kvinnor.
  • Freddan
    M C skrev 2010-01-11 16:50:17 följande:
    Jasså, du tänker liggande, Freddan? Jag får genast visioner av mot-bilar, mot-stegar, mot-väggar och med full-face-access.
    Det funkar givetvis stående mot ngt med lätt putande röv. Resultatet blir detsamma, en lättillgänglig mus.
  • Freddan
    lokisse skrev 2010-01-11 16:51:53 följande:
    blir det inte jobbigt da om man har en i vart hal det borde bli trangt menar jag...
    Normalt brukar jag inte ha förståndssvårigheter, men nu fattar jag inte hur du menar.
  • Freddan
    M C skrev 2010-01-11 16:53:36 följande:
    Jag vill bara förtydliga: för att kunna filma ett ansikte samtidigt som man bilr påsatt bakifrån underlättar det betydligt om kvinnan i fråga kan stå upprätt medelst påsatt.
    Du pratar om fördelarna med "bakmusnin" ur en ren porrvinkel. Jag försökte mig mer på en ren pedagogisk förklaring.
  • Freddan
    lokisse skrev 2010-01-11 16:53:54 följande:
    en slampa altsa!!!
    Är det slamigt att puta med röven? Eller är det slampigt att bli påsatt?
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?