Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Lolilla lolilla, var är du?

SimplyTheBest skrev 2010-01-31 16:24:34 följande:
    Vi får fixa den dära rosa dildon till henne. Så klarar hon sig under tiden.
    Jag har en mrrabbit hon kan låna..
    ღNär barnen sommnar vaknar moderskärleken ღ
  • MissKaos
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-01-31 19:49:53 följande:
    Fy fan, jag borde träna men har verkligen ingen ork ikväll... men jag är rädd att om jag skiter i det nu så kommer jag ha svårare att komma igång igen imorgon... vad tror ni? Träna eller låta bli? Tog ett pass imorse, men bara 25min.
    Vila en dag och bestäm dig för att återgå till din rutin imorgon!

Jag måste komm aigång igen har inte tränat sedan innan jul. Jag var ju värsta freaket innan jag fick lillskiten. Tränade 5-6 dagar/vecka och minst 3 under grav. Varav en var att instruera spinnig tom v 38 gjorde jag det. Kom igång fint med 2-3ggr/v och sedan bara självdog allt i  mitten av december. Jag är verklgein omotiverad men börjar få ont i kroppen o jag är FET. Du kasnke kan köra med att piska mig till att träna så får du med motion?
    Jazza skrev 2010-01-31 19:50:46 följande:
    Mfern har gjort pannkakor till mig, men jag är ändå sjuk... dessutom vill S inte amma (är också sjuk) och jag har (kanske) fått mensen tillbaka... Vad ÄR detta för skitdag?
    En riktig kass dag låter det som
  • MissKaos
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-01-31 20:04:44 följande:
    Har hört att det är bättre med kortare pass ofta än längre pass sällan, eftersom förbränningen då hålls igång en längre tid
    Sant och inte sant.
    Det bästa är att träna både styrketräning och konditon. Och att träna så intensivt o så länge att man går i förbräning sas.
    Ett bra tips är att styrketräna först och sedna köra kondition tex spinning. VIll man sedan bränna mer kan man u börja med powerwalks före frukost.
    JAg tränade som mest 20h/vecka tror jag inkl powerwalks. HAde underhudsfett på ca 15% Så vill du veta hur man gör så inboxa. Det går omman vill. (sa den fete otränade)
  • MissKaos
    lokisse skrev 2010-02-01 20:16:16 följande:
    finns det folk som inte har det??? *chokad*
    Ja, alltå jag har bara åkt tåg själv dom sista typ 15 åren. HAr heller inte orkat nuppa på toa på flyget. Tänder inte på att få en vattenkran o röven medans man håkller på. Eller sätta ner foten i toan. Det är ju så jävla trångt!
  • MissKaos
    lokisse skrev 2010-02-01 20:43:53 följande:
    det skulle jag heller aldrg fa för mig.. jobbigt värre
    Lite samma grejj med tåget faktiskt. Ifs får man vibratorn på köpet men ändå.
  • MissKaos
    M C skrev 2010-02-04 21:08:00 följande:
    Jag har startat en tråd om hurudvida folk läser på dass. Det framkom att de jag gillar för deras intelligens utnyttjar tiden väl.
    Åh, det gör jag alltid. Numera skiter jag länge om jag har en bra bok. Beoror ¨på att maken då måste passa ongen så jag hinner läsa lite extra.
  • MissKaos
    M C skrev 2010-02-04 21:45:01 följande:
    Åh, missKaos! Du är saknad! Var har du varit? Ja, det är enda tiden man har ro att läsa i ett sträck.
    Tack! Vad kul att höra Saknar ju oxå jue. 
    Borta? En förkyld unge som bara vill amma. Gärna hela nätten. Och sova vad är det? Ska börja jobba snart dessutom.. *hmm* Ångest. Ja, jag har nog mest ammat o badat barn o lagat mat. Och sån´t. Passat ungen med. Han är överallt numera utom där han får vara.
  • MissKaos
    2timearound skrev 2010-02-04 21:47:50 följande:
    Lugna ner dig. Hon kommer snart med nytt. Kaoset är en helt egen individ.
    Ja det hoppas jag verkligen jag år *kollar omdet bor någon mer i mit thuvud*
    Nej det var tomt där. Som vanligt.
    M C skrev 2010-02-04 21:50:08 följande:
    Ja! Så är det, eller hur? missKaos heller nåt annat för några år sen va?Eller? Jag är nog lite onykter tror jag.Jag hoppas det är någon brainiac - hon är ju en sån. Poirot var ju klockren!
    Jodå jag har haft ett annan nick. Long time ago. Det här kom till under katt-tråden om ni minns den? Hon som var gravid med en doktor (psykdoktor) och hade katt. Hon eller katten.
    M C skrev 2010-02-04 22:10:52 följande:
    Mellan ett och två år antar jag?Beklagar.Det blir bättre!Dagis gör underverk för sömnen.
    Ganska precis 1 år. Jo då det blir bättre. Dagis? Ja det är det låånge kvar till. Hoppas det blir bättre när han har lärt sig gå till 100% BVC pratade om utvfaser blabla bla.. Hoppas han springer sig trött i trädgården i sommar gör jag! Go är hanoch rolig men sover risigt gör han med.
  • MissKaos
    M C skrev 2010-02-04 22:24:13 följande:
    Det finns inget bättre sömnmedel än andra barns lek och stoj. Det är ett tempo man inte får till hemma på dagis. Bra va?
    Ja, ÖF fungerade fint i veckan. Det var ca 15 barn + föräldrar där. 2h, han var helt slut.. Sov bättre iaf. Ska gå  dit fler em..
  • MissKaos
    M C skrev 2010-02-04 22:36:35 följande:
    Oh, ja. Man blir beroende av ÖF till slut - av två anledningar.Dels får man lite egentid på natten och dels finns där andra vuxna!
    Jag har en gigantisk mammagrp här på FL vi träffas jätteofta mer än 20 morsor (och numera en farsa) skikul. + att våran granne har en kille som är lika gammal som Assar. Perfekt. OCh Öppnis, och årskort på UNiverseum. Jag har det bra har alldrig trivts så bra på jobbet som nu.. HAr verklgein ångest för att börja jobba igen det är så trevligt att vara hemma..
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?