Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

Lolilla lolilla, var är du?

M C skrev 2009-12-20 09:46:54 följande:
    Ja. Men underhållande! Bättre än GI JOe iallafall.
    Absolut bra. Men min man hade hypat den så dant så jag hade nog lite för höga förväntningar. Defiance var nog mer min smak när det kommer till krig/nazirulle.
    Bla, bla, bla.....det snackas jävligt mycket skit på fl.
  • 2timearound
    M C skrev 2009-12-20 15:00:02 följande:
    Jag är så sjukt jävla nöjd nu! Har satt upp en fototapet i vardagsrummet - ett kort jag tagit själv i botaniska i Göteborg.
    Vad kul! Visa foto?
  • 2timearound
    AtroCious skrev 2009-12-20 16:20:57 följande:
    Jag vet inte riktigt. Fick det på bloggen.Det kan inte vara någon jag känner eller borde känna, är ju hemma hela tiden och träffar inte nån. Svårt att göra någon upprörd då. Har endast varit lite "taskig" i en tråd på sistonde, kanske är "någon" därifrån?www.familjeliv.se/Forum-4-188/m49432821.html
    Jag läste endast dina inlägg och jag tyckte de var alldeles kloka!
  • 2timearound
    AtroCious skrev 2009-12-20 17:02:27 följande:
    Nejmen vadå? Det var ju synd om ts! Hon MÅSTE ju ha råd med både vegetarisk och nyttig mat samt resor, OCH ha en liten buffert som hon ska använda när hon har slut på pengar (som hon inte använder när hon har slut på pengar av nån anledning, utan soc ska betala mer).
    Ja, livet är orättvist!
  • 2timearound
    M C skrev 2009-12-20 18:28:30 följande:
    Jag har bestämt att idag är en gnällofri dag. Är sååååå jävla nöjd med hur det ser ut här hemma nu!Granen är framme, har satt upp en ljuskrona från ikea och allt är vitt och glitter och fiiiiint! Å råsa. Of course RÅSA.
    Gillar du rosa? Who knew.......
  • 2timearound
    lokisse skrev 2009-12-20 18:51:35 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m49488881.htmloj oj oj .. cykelpajasen...
    Ja, oj oj oj. Vilka klarsynta slutsatser han drar av ts. Mkt insiktsfullt får man ju erkänna....
  • 2timearound

*funderar* Tänk om man vinner den här inläggs-tävlingen med ett inlägg i stilen:

"Era jävla surbitchar, stick och brinn! Hatar styvkärringar......"

Tror ni att de hoppar över en då, och tar nästa typ: "hej, alla ni tårtbakande tjejer! Kan ni tala om hur jag gör den blå glasyren lika hård som den gröna?"

*undrar*

• 2timearound
    psychocandy skrev 2009-12-20 22:18:03 följande:
    Haha. Jag vet inte, kommer man att få veta vilket inlägg som vann eller bara vem som skrivit det?
    Jamen.....det tog jag bara för givet. Fy fan annars
  • 2timearound
    psychocandy skrev 2009-12-20 22:19:35 följande:
    Ja. Det vill man ju veta.
    Kommer du ihåg den förra tävlingen där man skulle skriva ett slogan? En tjej vann, stort hallå, sen visade det sig att hennes slogan hade för många ord. Kollar man inte det liksom?
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?