Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

Lolilla lolilla, var är du?

Ord blind skrev 2010-01-02 23:23:13 följande:
    Har du aldrig hört hassan, eller var det efter din tid?
    Min tid är nu, för fan   (klart jag hört Hassan, men har nog missat just detta.... do tell!)
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-01-02 23:24:18 följande:
    Jazza är min gudinna
    Nåväl-- jaja
  • Jazza
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-01-02 23:25:54 följande:
    Jag har lika tråkigt, men skillnaden mellan oss är att jag varken har cigaretter eller en man. Alltså är det mer synd om mig.Fast jag kom på nu att jag har ett halvt paket cigg kvar någonstans
    Åh, röka.... mmmm, vad gott det lät
  • Jazza
    Ord blind skrev 2010-01-02 23:26:25 följande:
    Vafan skrattar du åt, din skabbskata?
  • Jazza
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-01-02 23:31:21 följande:
    Det var ju inte meningen, jag kan inte kontrollera min urinblåsa Har pissat på mig redan 2ggr idag när jag läste vår tråd
    Haha, kommer att tänka på mitt ex.. har jag berättat det balla?
  • Jazza
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-01-02 23:33:56 följande:
    Nä berätta!(har f.ö. svårt att tro att du ens har ett ex. Okej, du lyckades lura en stackars blind karl att stanna hos dig, vilka är oddsen att du lyckats med en annan också?)
    Säger den bittra singelbruden..... moahaha
  • Jazza

Jag och mitt ex, (vi kan kalla honom Fredrik, för det är så han heter) var lite på upphällningen av vårt nästan 4åriga förhållande.... en kväll är jag ute på krogen med jobbet och får ett sms från honom, som uppenbart är till en annan tjej, mkt flirtigt där han förklarar att det är struligt hemma osv, men att han känner sig dragen till henne..... Efter detta gör jag slut med honom och under tiden som vi letar nytt boende, så är vi sambos (hade en fyra, så kunde dela smärtfritt) och rätt goda vänner... jag kan dock inte hålla mig från en liiiten hämnd, utan skickar efter inkontinensbroschyrer, som jag brer ut på köksbordet inför att han skall ha förfest ihop med ett gäng kompisar hemma hos oss I brevet: "Hej, Fredrik. Här kommer din efterfrågade information om överaktiv blåsa....."

Hahahaha

• Jazza

En tjej jag känner beställde ett lastbilsflak med grus, som hon fick dumpat på exets nylagda gräsmatta... hihi, så jävla elakt

• Jazza
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-01-02 23:43:59 följande:
    Godnatt!
    Goooodnaaatt
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?