Lolilla lolilla, var är du?
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-sealed.gif)
Jag och mitt ex, (vi kan kalla honom Fredrik, för det är så han heter) var lite på upphällningen av vårt nästan 4åriga förhållande.... en kväll är jag ute på krogen med jobbet och får ett sms från honom, som uppenbart är till en annan tjej, mkt flirtigt där han förklarar att det är struligt hemma osv, men att han känner sig dragen till henne..... Efter detta gör jag slut med honom och under tiden som vi letar nytt boende, så är vi sambos (hade en fyra, så kunde dela smärtfritt) och rätt goda vänner... jag kan dock inte hålla mig från en liiiten hämnd, utan skickar efter inkontinensbroschyrer, som jag brer ut på köksbordet inför att han skall ha förfest ihop med ett gäng kompisar hemma hos oss I brevet: "Hej, Fredrik. Här kommer din efterfrågade information om överaktiv blåsa....."
Hahahaha
En tjej jag känner beställde ett lastbilsflak med grus, som hon fick dumpat på exets nylagda gräsmatta... hihi, så jävla elakt