www.amore.webb.se/ Hit tänkte jag att man kunde gå om man av någon anledning behöver ventilera och är förbannat trött på att få gröna i inboxen helat iden :-9
Användarnamn är för mesar skrev 2010-01-02 18:18:49 följande:
Du sårar mina känslor
Sluta lipa, cowboy up!
Du kan träna när du inte har ont i halsen längre.. Börja lågintensivt och lyssna på kroppen... (tar för givet att du fattar att du inte får träna med feber)
Det finns de som åldras med värdighet och det finns de som tror att de fortfarande passar i kläder som följer de senaste trenderna uppfunna i en femtonårings LSD-påverkade hjärna ...
Jag funderar på att ha länken i min presentation. På så vis kan jag bara svara med att visa den länken om jag har något att säga som inte får sägas här. Så kan vederbörande klicka på länken och ta del av mina tankar. Mastermind.
Men då kan de ta del av mina ondskefulla tankar...... inte bra.... eller, jo.... det är det nog
Glass får jag ont i magen av och mjölk. Undrar om jag är lite laktostönt då? Vet du?
Man är intolerant mot allt man äter elva liter åt gången av, fattar du väl? Klart man får ont.... om jag dricker elva liter sprit får jag ont i magen och kräks, inte fan är jag spritintolerant för det?