Inlägg från: Pix Ladin |Visa alla inlägg
  • Pix Ladin

Lolilla lolilla, var är du?

M C skrev 2009-12-04 23:38:28 följande:

Pix Ladin skrev 2009-12-04 22:46:19 följande:
    Förskollärare faktiskt.*nickar* Viktigt skillnad.Men jag har även läst till elektroingenjör inriktning telekomm.
    Det där med elektroingenjör låter tråkigt och svårt men förskollärare låter bra. Jag älskar förskollärare. Detta är något jag kom på när min dotter började dagis.
  • Pix Ladin
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-12-05 13:40:19 följande:
    Pix Ladin skrev 2009-12-05 13:38:49 följande:
    Ja eller hur vet att jag skulle vara kapabel till att göra så om nån behandlade Eira så där
    Usch. Jag har väldigt svårt för att släppa det där. Vill inte gärna tro att det finns sådana människor. Jag VET ju att det gör det men det blev väldigt påtagligt nu.
  • Pix Ladin

Jag har egentligen inte tid med er idag men jag kikar in och säger hej ändå.

• Pix Ladin

Äger inte vi denna tråd?
    Då kan den ju bli ockuperad.

• Pix Ladin

Den här dagen är tråkig. Röja, städa, tvätta bläääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää

• Pix Ladin
    lokisse skrev 2009-12-06 13:42:21 följande:
    ska vi byta?? jag maste till en julmarknad..
    Eftersom det är en julmarknad i Tyskland hade jag kunnat tänka mig att byta.
  • Pix Ladin

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-06 13:47:11 följande:

Pix Ladin skrev 2009-12-06 13:37:18 följande:
    Tänk om ett gäng jobba prettofittor skulle bestämma sig för att börja skriva här 20 inlägg i minuten och ta över tråden
    Det är i och för sig inte säkert att de vågar.

Har du fått tillbaka ditt ex nu eller är han bara tillfälligt förledd?
  • Pix Ladin
    lokisse skrev 2009-12-06 13:48:16 följande:
    toppen! för övrigt har jag en känsla av att folk tror att du anmäler en och samma trad om och om igen...
    Va?
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?