Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

Lolilla lolilla, var är du?

Mariohn skrev 2009-12-04 18:46:32 följande:
    Eller åh nej jag får naturligtvis inte göra det. Jag har ett barn.
    ja jag menar halla??!! du är nu mera helnykterist för resten av livet och alla som kliver innan för din dörr och alla som pa annat sätt kommer i kontakt med barnet bör du sätta i avnyktringscell / karanten minst en vecka innan dom far den stora äran...
    Difficile est saturam non scribere
  • lokisse
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-04 19:14:59 följande:
    Men skit i FL, drick vin. DU kan ju ge ersättning tills du är nykter igen Imorgon ska jag festa. Hårt.
    det funkar att amma med...
  • lokisse

god morgon mina sköna!
    i natt har jag drömt om rödanejlikan

• lokisse

They seek him here,/ They seek him there,/ Those Frenchies seek him everywhere./ Is he in heaven,/ Or is in hell?/ My own elusive Pimpernel.

• lokisse
    AtroCious skrev 2009-12-05 10:55:29 följande:
    Röda nejlikan? Kul dröm.
    jo da! med äventyr och romantink allt vad en bra harlicin roman behöver
  • lokisse
    Mariohn skrev 2009-12-05 10:57:13 följande:
    Men vad fan. Anser ni att ni har en skyldighet att berätta för era barn om ni gör en abort eftersom ni berövar dem på deras syskon?
    öhh nä.... anser nagon det..*skakar pa huvet och funderar pa vart man har hamnat...*
  • lokisse
    M C skrev 2009-12-05 11:01:14 följande:
    that damn illusive pimpernel ska det vara på slutet.Faktiskt.*älskar*Jag var faktistk kär i Anthony hela min ungdomstid.Måste nog (och nu säger jag det rakt ut, tufft va?) tanka ner den. Den är ju så BRA!!! Ivanhoe har jag sett nästan lika många gånger som Indiana Jones men den är ju så lång att jag somnar jämt.
    ok ok (min dröm var kanske mer en bilig variant...)
  • lokisse
    M C skrev 2009-12-05 11:29:30 följande:
    *fniss*Nej men rätt ska vara rätt när det är så viktigt som den.*hmpf**kramar om* Duuuu, nu tar vi och gottar oss i sceneriet istället. Det är ju sååååå vackert foto i den!Men du, har du sett den på 6 delar som var TVserie? Och den svartvita, har du sett den?
    den svartvita har jag sett men da var jag typ barnet.. serien har jag missat helt...
  • lokisse
    M C skrev 2009-12-05 11:38:18 följande:
    Leta inte rätt på den, trist och mörkt foto, otroligt blodig och skitig och dessutom långdragen.
    örk det vill man inte ha!!!
  • lokisse
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-12-05 13:36:14 följande:
    Apropå dagisfröknar sett denna?Italiensk Norman bates liknande kärringwww.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/art...
    men satan.. tvinga tanten att äta gamla blöjor...... fy fan va vidrigt
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?