Inlägg från: Användarnamn är för mesar |Visa alla inlägg
  • Användarnamn är för mesar

Lolilla lolilla, var är du?

I smörpapper fastnar skiten lättare när du bakar, så blir det ett helvete att dra loss kakorna från smörpappret.

HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-17 15:53:48 följande:
    Du är en väldigt vis kvinna!
    I jämförelse med dig är majoriteten på FL vis och förnuftig...
    Jazza skrev 2010-02-17 15:54:48 följande:
    Ok, vad för skillnad? Säg inte att det ena är gjort av smör och det andra av bakplåt, för det går jag inte på... (skall stryka på en pärlplatta och google sa att man skall ha smörpapper emellan, men vi har bakplåtspapper) SVARA
    Då kan du använda bakplåtspappret.
    Jazza skrev 2010-02-17 15:54:48 följande:
    Ok, vad för skillnad? Säg inte att det ena är gjort av smör och det andra av bakplåt, för det går jag inte på... (skall stryka på en pärlplatta och google sa att man skall ha smörpapper emellan, men vi har bakplåtspapper) SVARA
    Jag hade svarat redan din fitta

Helvete, det känns som rännskita

HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-17 16:03:53 följande:
    rätt åt dig!
    Varför hatar du mig
    Jazza skrev 2010-02-17 16:02:44 följande:
    Jag vill att nån med half a brain skall svara
    Men jag vet ju sådana saker! Bakplåtspapper kan användas till allt man använder smörpapper till, men inte tvärtom. Dvs bakplåtspapper är bättre.
    Jazza skrev 2010-02-17 16:07:29 följande:
    Ok, nu litar jag på dig, så om min unge brinner upp är det fan du som ligger brunt till!
    Hur i helvete skulle din unge lyckas brinna upp av att ni stryker på bakplåtspapper?
    Jazza skrev 2010-02-17 16:12:04 följande:
    Om det bakplåtspappret smälter och det ryker så brandvarnaren går igång och jag välter ner strykjärnet och knockas medvetslös, så att hon kan gå ut i köket och ta en stol och sträcka sig upp till hyllan där vi förvarar våra tändare och pilla bort barnsäkerhetsgrunkegrejen och tända eld på nåt som hon sen inte kan släcka och tar i det, så hon börjar brinna... Gud, tur att inte du har ungar, du är fan inte riskmedveten för fem öre
    Du har rätt... Bäst att jag aldrig skaffar barn - de skulle nog inte överleva sin 1-års dag...
    Floriano Lutrell skrev 2010-02-17 16:12:32 följande:
    Jag har skrivit på FB. Jag behöver svar på min senaste fråga. Ja jag är trög. *erkänner*
    Jaha. Var där? Hittar ingen ny post av dig...
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?