Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

Lolilla lolilla, var är du?

Nu ska ni berätta för mig!

• Mariohn
    AtroCious skrev 2009-12-18 14:44:55 följande:
    Vad ska ni göra ikväll?
    Antingen ska jag ta ett glas vin (eftersom jag inte kan avstå pga mitt missbruk) eller så ska jag sova aptidigt! Det beror på hur tomten mår!
  • Mariohn

Bio vad mysigt!! Jag ska också gå på bio ikväll. ALla får hålla tummarna för att folk begriper att de måste acceptera om min son får ont i magen och skriker. Han kan inte hjälpa det. Han är bara liten och han får vara i lokalen. Allt annat är diskriminering.

• Mariohn
    AtroCious skrev 2009-12-18 14:51:34 följande:
    Ska underätta dig sen. Pojkarna säger iaf att jag kommer tycka om den, de brukar faktiskt ha rätt...
    Min kusin har sett den och hon tyckte att den var bra hon har ingen snopp!
  • Mariohn
    Mariohn skrev 2009-12-18 14:53:21 följande:
    Min kusin har sett den och hon tyckte att den var bra hon har ingen snopp!
    eller andra maskulina drag som blå mössa.
  • Mariohn
    AtroCious skrev 2009-12-18 14:54:59 följande:
    Fan vad jag skulle titta snett på dig om du drog dit med en skrikande bebis.
    En gång kastade jag en kladdig salt peng i bakhuvudet på en flintskallig gubbe som satt tre rader fram. Den fastnade. Vi skrattade så mycket att vi fick lämna salongen. tur. Jag ville inte se mr bean.
  • Mariohn

Alltså gubben hade varit taskig mot oss utanför bion! jag kastar bara godis på surfittor!

• Mariohn
    psychocandy skrev 2009-12-18 14:59:52 följande:
    Hahahaha! En killkompis till mig försökte pricka rövspringan på en tjej som satt med Britneyjeans utan trosor under nedanför oss på läktaren på Stadion. Han kastade ett mynt och träffade nästan. Hon vände sig om och glodde sig omkring jätteargt, det var svårt att hålla masken.
    Hahahaha :´)
  • Mariohn

Jag är så jävla lack. julafton är MIN högtid lika mycket som barnens.

• Mariohn
    Siphra skrev 2009-12-18 15:15:17 följande:
    Alla barn vill ha en Vit jul! Inget barn överhuvudtaget känner sig komfortabelt när vuxna förändras, flabbar och beter sig konstigt. Det innebär att dricka kan man göra nån annan gång eller inte alls. Känner man att det inte är tillräckligt kul att fira jul med sina barn utan att dricka alkohol, är man inte värd att ha barn. Men en likörpralin är väl okej. Och det finns ju massor av gott att dricka, och ingen kan få mig att tro att man dricker alkohol för att det är gott enbart.

är inte detta att ta i? Att säga att folk inte är värda att ha barn om de dricker glögg på julafton?
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?