Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

Lolilla lolilla, var är du?

lokisse skrev 2009-12-16 15:18:46 följande:
    helt rätt handlat. dom försöker pruta!
    Nej, det är inte det. De tycker att vi är DÅLIGA, för att de själva har hittat på ett pris som de tycker att vi ska ta för varan. om de prutat hade man ju kunnat säga nej, tyvärr sätter vi inte ner dessa varor och så hade det varit utagerat. Nu blir det skäll och bråk istället.
    Bla, bla, bla.....det snackas jävligt mycket skit på fl.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2009-12-16 15:59:50 följande:
    Ja han är ok. Jag är inte ok. Jag är helt traumatiserad på allvar. jag har aldrig upplevt sådan ilska och då har jag varit jävligt arg många gånger
    Länka! *vill stötta*
  • 2timearound

Tack för stödet snälla medtrådare, jag är liite mindre arg nu, men bara lite. Mest arg är jag på min man som tyckte att jag skulle löst problemet genom att ge kunden 50 spänn tillbka Vi ser olika på det där..........

• 2timearound
    lokisse skrev 2009-12-16 16:50:12 följande:
    da far du dra dom fran hans veckopeng tycker jag
    *blir genast mycket gladare, bra idé!*
    psychocandy skrev 2009-12-16 16:48:30 följande:
    Hm ja, man får ju välja sina strider... ibland kan det vara värt att muta av någon och nöja sig med att veta själv att man hade rätt. Men i fallet som du beskriver så förstår jag att du inte ville det, helt och hållet.
    Håller med, ibland är det bättre att köpa sig fri, men kunderna kan tyvärr inte få hitta på egna priser. Hade vi tagit för mycket betalt skulle hon naturligtvis fått pengar tillbaka och något plåster på såren. Men nu? Aldrig.

Mariohn. Jag är helt mållös. Det var fruktansvärt, det som hände. Tur att lillen mår efter omständighetena bra. Hoppas verkligen att du får gehör hos skola och föräldrar. Har du tagit några kort på lillen när det hände? Så att folket verkligen fattar vad som hände.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2009-12-16 17:08:18 följande:
    vad gjör ni??
    jobbar.........
  • 2timearound
    AtroCious skrev 2009-12-16 17:25:59 följande:
    Men nu har jag sovit bort hela jäkla eftermiddagen. Sambon och sonen kommer ju när som helst hem, och då ska maten vara framdukad och klar. Hur fan ska jag lösa det?
    Men vilken dutti liten hemmafru! *stolt*
  • 2timearound
    AtroCious skrev 2009-12-16 17:35:19 följande:
    Har 300 kronor kvar från mina födelsedagspengar jag fick i söndags, lite av det får gå till två pizzor senare. Sonens morfar kom förbi med en massa julmat tidigare, bara att värma upp till sonen eftersom det fanns lite potatis också. Grejt, jag är en mirakelfixare.
    Men GÖR middag då! Latmask......
  • 2timearound
    psychocandy skrev 2009-12-16 18:01:22 följande:
    Sprang på ett gammalt ragg som fortfarande är sur för att jag kallade honom sloppy seconds en gång. Vissa har ingen humor.
    Haha! Sa han det? *förbluffad*
  • 2timearound
    Undersökning:
    Om ni trycker på visa endast i tråden, hur många sidor har ni då bidragit med? *nyfiken* Jag har 32.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?