Inlägg från: Användarnamn är för mesar |Visa alla inlägg
  • Användarnamn är för mesar

Lolilla lolilla, var är du?

Freddan skrev 2010-02-15 19:19:19 följande:
    Ser ut som en 13-åring igen?
    Jag brukar inte kolla in hur 13-åringars fittor ser ut men jag har sparat en ca 1cm bred sträng. Ska känna efter om den funkar, annars ryker den med.
    Zimlis skrev 2010-02-15 19:20:02 följande:
    Skäggbiff är bland det fulaste ord jag vet och fult är det oxå
    Jag vet, jag hatar det ordet
    Jazza skrev 2010-02-15 19:23:47 följande:
    I mina singeldagar hade jag en blixt inrakad.... (för blixten slår aldrig ner två gånger på samma ställe) haha, jag var sååå cool
    För bökigt att göra en blixt, jag får ju knappt strängen ens att bli rak!
    Freddan skrev 2010-02-15 19:25:53 följande:
    Men du har kanske själv varit 13 år ngn gång? Du sparar en landningsbana alltså.
    Jag hade antagligen hår som 13-åring, började nog inte raka mig förrän i 9an kanske
    lokisse skrev 2010-02-15 19:49:35 följande:
    vi maste skriva typ 1000 ilägg per dag för att upna vara mal
    Ja för fan!
    SimplyTheBest skrev 2010-02-15 19:55:10 följande:
    Charlotte Kalla era spån!
    Var det inte du som tidigare gnällde på att vi pratade om sport

Hellre helrakat än vildvuxet.

Sen hatar jag när folk ska köra med "se ut som ett barn" om nån  säger att den är helrakad. En vuxen kvinnas fitta ser inte ut som ett barns, det är jag ganska säker på - hår eller ej.

Sen det här med hår: Det tar bort jättemycket av känseln. Om jag vore ihop med en kille som föredrog vildvuxet på mig skulle jag ändå raka mig, eftersom det är 100ggr skönare att bli berörd om man är rakad än om man är hårig. Och ingen jävla man ska hindra mig från att njuta fullt ut bara för att HAN vill ha mig hårig.

2timearound skrev 2010-02-15 20:34:22 följande:
    Är du vuxen?
    Ja.
    lokisse skrev 2010-02-15 20:34:59 följande:
    i sa fall kan jag bara ge dig tipset att raka i bland och lata växa i bland. det ger känsla
    Visst låter jag växa ibland, om jag känner mig asexuell och inte sysslar med så mycket i den regionen ändå. Men om jag är sexuellt aktiv så ska det vara rakat.

Jag blir bara irriterad på andra som ska ha åsikter om hur jag väljer att ha mitt könshår. Jag ser inte mindre vuxen ut då när jag är rakad.

Och ska man köra med det argumentet (att man ser ut som ett barn) så kunde man lika gärna säga att alla vuxna män som rakar sig i ansiktet ser ut som småpojkar.
    Zimlis skrev 2010-02-15 20:39:14 följande:
    Well spoken
    Ta!
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?