Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

Lolilla lolilla, var är du?

lokisse skrev 2009-12-16 12:01:01 följande:
    det finns en skitskön bok om arga lappar..., men jag har glömt vad den heter..
    Arga Lappen......
    Bla, bla, bla.....det snackas jävligt mycket skit på fl.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2009-12-16 12:03:30 följande:
    jag har fragat vad som hänt och ingen har svarat.altsa är ni okapabla till att svara pa  en enkel fraga.
    Ingen vet. Nicket låtsas att hon vet, men jag var där, och hon vet inte.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2009-12-16 12:25:28 följande:
    det är inget svar.jag behöver ett riktigt svar.har du svar???
    Ingen vet. Punkt.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2009-12-16 12:31:30 följande:
    men jag villinte veta punkt det intresserar inte mig. jag vill ha Svar!
    Du menar nog Svan......
  • 2timearound
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-12-16 14:15:08 följande:
    Otroligt fascinerande med sånna peroner
    Har du sett min blocket-länk till dig? *uppmanar*
  • 2timearound
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-12-16 14:25:00 följande:
    Nope har missat helt. Länka om pleeees
    Tryck på visa endast ditt lata stycke!
  • 2timearound
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-12-16 14:29:42 följande:
    Mäh!!Får göra det lite senare ska nattinatta nu fastnade i Gambiatråden men måste tyvär blunda innför nattens jobb.
    nEJ! Titta nu, visa endast överst på sid 30
  • 2timearound

JAG ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT JÄVLA ARG ATT JAG VILL SPRICKA!!!!!!! *jättearg på riktigt*

• 2timearound

Ibland HATAR jag kunder. Vissa är så jävla dumma i huvudet att man vill sparka ut dem och be dem dra och då gör jag det. *arg*

• 2timearound

Vi säljer smycken från ett märke som heter Thomas Sabo. Vi är jätteduktiga och har gjort det i flera år. Det finns ca 150 butiker i Sverige och vi är någonstans mellan de 30-40 bästa butikerna. 

I torsdags kom det in en kvinna och tittade på smyckena med en av mina anställda, linda. Hon kan det mesta och är jävligt rutinerad. Kunden tttade ut ett armband för 298 kr och en berlock för 298 kr som hon lade undan. Hennes gamla morsa kom dagen efter och köpte varorna. Hon fick toppentrevlig service, erkände de själv, och dessutom en fin almanacka från Sabo som är värd ca 150 kr i julklapp av oss.

I måndags kommer kvinnan som tttade ut det in i butiken och påstår att Linda minsann sagt att berlocken kostade 249 kr. ALLA berlocker slutar på 98 så att Linda skulle ha sagt fel är högst osannolikt. Och om hon mot förmodan gjort det så är det ändå 298 som gäller.Linda och Michaela bad så mycket om ursäkt, trots att de inte gjort något fel, visade katalogen med priset och förklarade. Kärringen gav dem onda ögat och frågade om de inte tänkte göra något åt det? Nej, det kan vi tyvärr inte, eftersom ni betalat rätt pris.

Idag kommer morsan in och fortsätter tjata. Trots att de fått förträfflig service, fint inslagna paket, julklapp för 150 kr gratis SÅ ÄR DE ÄNDÅ INTE NÖJDA och ska lämna tillbaka varorna. Jag blir så jävla matt. Jag sa bara lämna tillbka det, någon annan blir glad över att få dem.

Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?