Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

Lolilla lolilla, var är du?

Ni är så rara. jag har lugnat ner mig och äter pepparkakor nu. Istället för att håna barn med diagnoser.

• Mariohn
    psychocandy skrev 2009-12-16 16:32:48 följande:
    Min mormor brukade säga att man blir snäll av pepparkakor så om du äter tillräckligt många kanske du helt kan sluta håna barn med diagnoser i framtiden.
    Haha ja verkligen. Och så kanske min diagnos försvinner. Jag bara måste ju ha en efter hur jag betett mig idag. så ingen kan hålla mig ansvarig menar jag.
  • Mariohn
    lokisse skrev 2009-12-16 16:39:52 följande:
    du kan fa lite av mig.
    Vi kan dela?
  • Mariohn
    AtroCious skrev 2009-12-17 16:32:12 följande:
    Men vilket tjafs. Btw, inte tusan ringer man 112 för sådana saker? Jag är då iaf lärd att man endast ringer 112 om det är akut, annars ska man ringa sjukvårdsupplysningen eller åka till en vårdcentral.
    Jag stod utanför vårdcentralen och vår familjeläkare var där inne. skolan och vc ligger nära varandra. Lik förbannat blir jag lynchad av idioter som tycker att jag skulle ringt dit en ambulans och sedan polisanmält händelsen i en halvtimme medan jag väntade på ambulans. (ja det tar faktiskt lång tid när man ska redogöra för vad som hänt)
  • Mariohn
    psychocandy skrev 2009-12-17 23:31:29 följande:
    Pix Ladin har skrivit "knulla" i random trådar för att... hm jag minns inte varför, kolla reaktioner kanske. Det ser riktigt kul ut iaf.
    hahahahahahahaha :´)
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?