• M C

Lolilla lolilla, var är du?

Du är svart som synden numera, ditt namn glittrar inte i babyblå och ditt vackra anlete pryder inte någon OT-tråd!

VARFÖR?
    *skriker i vanmakt*

Kom tillbaka, världen är sig inte lik!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-23 22:13
    LOLILLA I GRAVEN

Stop all the clocks, cut off the telephone,
    Prevent the dog from barking with a juicy bone,
    Silence the pianos and with muffled drum
    Bring out the coffin, let the mourners come.

Let aeroplanes circle moaning overhead
    Scribbling on the sky the message He is Dead,
    Put crepe bows round the white necks of the public doves,
    Let the traffic policemen wear black cotton gloves.

He was my North, my South, my East and West,
    My working week and my Sunday rest,
    My noon, my midnight, my talk, my song;
    I thought that love would last forever; I was wrong.

The stars are not wanted now; put out every one:
    Pack up the moon and dismantle the sun;
    Pour away the ocean and sweep up the woods:
    For nothing now can ever come to any good.

//W. H. Auden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-30 22:15
    Vi har en snygg och jämt 10 000 att fira!

Användarnamn är för mesar (Visa endast)
    Idag 22:11

10 000 fgsg

Som alltid spirituellt och välvårdat språk!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-01 22:47
    Grattis till 20 000!
    Användarnamn är för mesar (Visa endast)
    Idag 20:06

20 000

• Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?
  • SimplyTheBest

Pix Ladin skrev 2009-12-06 14:56:41 följande:

Hej hopp.Lite trött. Själv då?
    Känner ungefär likadant. Det är snortrist väder här i Skåne, gråmulet och bara trist
  • dysleskikern
    SimplyTheBest skrev 2009-12-06 14:59:07 följande:
    Låter ju roligt! Men jag förstår att du känner dig lite kluven. Kombinerade jobb med pluggande och det är jobbigt. Samtidigt vet jag att det går Hej förresten!
    Hej snyggo. Ja, det är ju det jag oroar mig lite för, men med lite bättre självdisciplin och planering än vad jag har nu så kanske det går.
  • SimplyTheBest
    dysleskikern skrev 2009-12-06 15:00:24 följande:
    Hej snyggo. Ja, det är ju det jag oroar mig lite för, men med lite bättre självdisciplin och planering än vad jag har nu så kanske det går.
    Jo, det funkar med planering. Det var det som brast lite för min del. Satt ofta och tentapluggade natten innan
  • dysleskikern
    SimplyTheBest skrev 2009-12-06 15:03:39 följande:
    Jo, det funkar med planering. Det var det som brast lite för min del. Satt ofta och tentapluggade natten innan
    Haha, jo känner igen. Vi har ganska många hemtentor som jag sitter och hamrar fram halvt i sömnen och med tårar av frustration i ögonen några timmar innan deadline. Har nästan blivit så van vid det att jag tror att det ska vara så. Men eh, det finns nog bättre sätt.
  • SimplyTheBest
    dysleskikern skrev 2009-12-06 15:07:32 följande:
    Haha, jo känner igen. Vi har ganska många hemtentor som jag sitter och hamrar fram halvt i sömnen och med tårar av frustration i ögonen några timmar innan deadline. Har nästan blivit så van vid det att jag tror att det ska vara så. Men eh, det finns nog bättre sätt.
    Hade typ inga hemtentor. Satt i tentasalen med något sömninga ögon och försökte få hjärnan att vakna upp.

Haha...det värsta var gången då vi festat järnet dagen innan...satan vilken dålig tenta jag gjorde då
  • dysleskikern
    SimplyTheBest skrev 2009-12-06 15:14:42 följande:
    Hade typ inga hemtentor. Satt i tentasalen med något sömninga ögon och försökte få hjärnan att vakna upp. Haha...det värsta var gången då vi festat järnet dagen innan...satan vilken dålig tenta jag gjorde då
    Hu, kan tänka mig det... bara tanken på att jag skulle klara att skriva tenta i nuvarande skick är ju löjlig.

Men, mannen ska ta ut mig på middag ikväll och det ska jag nog klara av i alla fall, hurra.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?