Inlägg från: Användarnamn är för mesar |Visa alla inlägg
  • Användarnamn är för mesar

Nu ska jag sova och drömma om Nickets varma mjuka barm.

Är vaken. Ska nu träna, är klar om 50 minuter. Men om jag äter frukost efter det så kommer det bara vara 2-timmasrs mellanrum innan jag käkar lunch. Ska jag hoppa över frukosten?

Går omkring och försöker hitta kläder så jag kan dra på lunch till skolan

Jag är i en annan tidszon. Min Lunchdate förväntar mig på plats om 65 minuter!

F.ö. så ser jag det inte som ett nöje att leta efter kläder, snarare som ett nödvändigt ont när man inte hittar nåt snyggt. Jag är en person som normalt lägger kanske 10 minuter på att göra mig utseendemässigt i ordning från dagen (+ duschen)

Det skulle jag aldrig göra, inte för en vanlig dag på jobbet/skolan iallafall. Brukar ta på mig vad jag känner för, på morgonen. Om jag nu hittar nåt sånt.

Jag med.

Nu iväg. Hej!

2timearound skrev 2010-02-09 14:29:12 följande:
    Jaa, jag känner igen det där....men prata inte för högt, det finns en och annan som har husvagnsnöje här i tråden. *viskar* ........Jazza.........Mesen.........Nicket.
    Vafan säger du?? Jag har fan aldrig ens varit inuti en jävla husvagn!
    2timearound skrev 2010-02-09 15:07:20 följande:
    Åhjo, varje sommar i ett mobilt hem. Stannar vid folkparkerna och lyssnar på Lasse-Stefanz. Hånglar med lokala finniga förmågor. Du vet vad jag menar.
    Jag (mamma och pappa) äger förutom huset i stan, två  fritidshus med var sin privat strand på östersjökusten, segelbåt och lite andra trevligheter, så det är där mina semestrar tillbringas, eller så nånstans runtom världen på resande fot.
    2timearound skrev 2010-02-09 15:22:34 följande:
    Hahaha! Var är humorn?
    Jag bara ville rätta till ditt felaktiga påstående om hur jag tillbringat mina somrar
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?