Inlägg från: HonSomHarDetLångaStörigaNicket |Visa alla inlägg
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket

Lolilla lolilla, var är du?

AtroCious skrev 2009-12-10 19:26:24 följande:
    Du är så ute, sen och gammal.
    Svarade efter att jag läste inlägget men jo jag förstod även då att flera måste nappat på det

Lilla Svartrockaren där
    Betyder det att du hade/har bra musiksmak?
    psychocandy skrev 2009-12-10 19:27:17 följande:
    Om nån tänker spruta en i munnen men siktar lite fel och det hamnar i ögat, kan man kalla det för en vitkissemiss?
    Åhh så sött!

För sött det gör så in i helvetes ont
    psychocandy skrev 2009-12-10 19:29:53 följande:
    Ja fyfan. Borde vara spöstraff på det.
    Ja och speciellt om karlarna reagerar som de två jag varit med om fnissat lite nervöst men samtidigt förtjust.
    AtroCious skrev 2009-12-10 19:31:00 följande:
    Tss... du försöker bara vara ung och hipp.Vad räknas som bra musiksmak?Lyssnade på en massa rock i olika former, ju hårdare desto bättre.
    Ung och hipp har jag aldrig varit när jag var ung var min själ uråldrig det är snarare så att jag blir yngre till sinnet.
    Hipp? Aldrig!

Du skrev nått om att du såg ut sim en svartrockare på min tid var det benämning på folk som gillar black metal = välsignad med bra musiksmak
    psychocandy skrev 2009-12-10 19:31:59 följande:
    Det finns seriöst porr som går ut på det, att tjejerna tar det i ögat. Det var i samma veva som jag fick reda på det som jag blev feminist, tror jag.
    Fan så idiotiskt! Sagga i ögat med vilje?!

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-10 21:40:00 följande:

Eftersom ni alla bara mobbar min själsfrände och blivande man så tänker jag gå och lägga mig.
    Skärp dig för helvete!! Du ska skaffa sillsar och hitta en bättre begagnad fransk greve och ge mig jobb på erat slott!!

Hej vackra cent!

psychocandy skrev 2009-12-10 21:47:55 följande:
    Åh gode gud.
    Funderar fan på att emigrera till familjelyckan eller avregga mig och byta nick. Inse hur jävla seriös den där misslyckade tråden får mig att framstå!

Pix Ladin skrev 2009-12-10 21:48:53 följande:

Rastarucklet? Är det jag då, eller?
    Nej nej Rastarucklet är Airlee, vi har nämligen fått lära oss i Gambiatråden att det är vad kvinnor som hon kallas i Gambia.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?