Inlägg från: dysleskikern |Visa alla inlägg
  • dysleskikern

Lolilla lolilla, var är du?

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-08 20:45:08 följande:

Pudlar
  • dysleskikern

Pix Ladin skrev 2009-12-08 20:48:28 följande:

Vaddå pudlar? Säg inte att du har en pudel? I sådana fall vet jag precis vad du är för en person? *suckar*
    Jag har haft en pudel men den gick hädan. Awesome hund. Vad är det nu du vet?
  • dysleskikern

Pix Ladin skrev 2009-12-08 20:55:14 följande:

Usch, vad tråkigt. Jag har faktiskt funderat på pudel som nästa hund men min man vägrar. Och jag förstår varför. De ser töntiga ut, speciellt om man bollklipper dem. Men de är tydligen smarta och fäller inte så det kanske är värt det. Mitt intryck av pudlister är att de är lite snorkigare än vanligt folk.
    Jag hade bara min "bollklippt" i början, sen struntade jag i det och klippte henne bara för att hon skulle vara bekväm. Folk trodde inte ens att hon var en pudel utan en valp av nån annan större ras.

Underbara hundar i vilket fall som helst, sjukt intelligenta och lojala och roliga att ha.
  • dysleskikern

Pix Ladin skrev 2009-12-08 21:05:24 följande:

En del människor gör mig fullkomligt komplett vedervärdigt rosenrasande.
    Vem vem vem
  • dysleskikern

Pix Ladin skrev 2009-12-08 21:32:04 följande:

Okej, nu ska jag tala om för er vilken människa som fullständigt får mig att få spader. Hon heter M O P S A N Skit samma om jag blir avstängd från det här FL-tramset. Förutom er verkar det ju bara vara en hög med imbecilla nazister och slempropps-fotograferare.
    DET fattade jag för längesen men vilken trååååd?
  • dysleskikern

Pix Ladin skrev 2009-12-08 21:34:28 följande:

Du är klok som en pudel ALLA trådar hon någonsin har skrivit i.
    Oh. Trodde det var nåt pågående drama.

• dysleskikern

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-08 22:03:59 följande:

Haha såg ni detta i anonyma tråden? Bimsan skrev: Men tänk, nu är det den där snubben som har tråkigt igen... Du behöver ändra ditt skrivsätt, man känner ju igen fjantinläggen från tidigare exempel... Undrar vem hon syftar på, jag har ju aldrig tidigare varit anonym
    Haha
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?