Inlägg från: Schnooglewookiemush |Visa alla inlägg
  • Schnooglewookiemush

Lolilla lolilla, var är du?

HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-11-27 13:33:34 följande:
    men du är kanske för ung för att veta vem han är
    Jag är inte dum i huvudet bara för att jag är född på 90-talet.

Snoppar är snuskiga.
  • Schnooglewookiemush

Gick inte att köpa plus av någon anledning. Det är ett tecken att jag inte ska göra det.

• Schnooglewookiemush
    dysleskikern skrev 2009-11-27 13:37:24 följande:
    Är det ens värt det? Jag har aldrig haft plus.
    Jag gillar att skapa omröstningar, samt att delta i fototävlingar. Då är det bra med plus.
  • Schnooglewookiemush
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-11-27 13:39:19 följande:
    Tror inte att nån som inte är uppvuxen med Nintendo 8bitars vet vad de talar om. Närå jag tror inte att du är dum men kanske ett mindre vetandes barn
    När du ligger på hemmet med liggsår så lever jag livet.
  • Schnooglewookiemush
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-11-27 13:39:19 följande:
    Tror inte att nån som inte är uppvuxen med Nintendo 8bitars vet vad de talar om. Närå jag tror inte att du är dum men kanske ett mindre vetandes barn
    Har faktiskt ett Nintendo 8bitars.
  • Schnooglewookiemush
    dysleskikern skrev 2009-11-27 13:52:28 följande:
    Vad ska vi prata om nu?
    Dig.
  • Schnooglewookiemush
    dysleskikern skrev 2009-11-27 13:58:05 följande:
    Men jag är ganska ointressant för tillfället. Jag bara pluggar och dricker vin och sover.
    Vad pluggar du då? Vad dricker du för vin? Vitt, rött? Hur många kuddar i sängen har du? Duntäcke eller inte?
  • Schnooglewookiemush
    dysleskikern skrev 2009-11-27 14:05:27 följande:
    Vitt eller rött beroende på vad jag är sugen på, rosé (hinkvis!) på sommaren, fyra kuddar i sängen (tre är mina, en är mannens) duntäcke yes. Själv?
    Hmm, svårt att svara på vinfrågan. Förut när jag drack så drack jag i princip vad som helst, allt från äckligt hembränt till whiskey som jag hatar. Man kan nog säga att jag missbrukade alkohol på den tiden, så jag tog det jag kom över. Efter den perioden har jag inte druckit så mycket, och speciellt inte vin. Tror jag i överlag tycker mer om vitt vin dock, rosé tror jag inte att jag har smakat.
    Har en kudde i sängen just nu, en jättestor som min svärmor har fixat åt mig. Annars så vill jag ha tre vanliga kuddar. Vanligt tråkigt täcke.
  • Schnooglewookiemush

*bjuder på en nostalgitripp à la AtroCious 13 år tills jag letat fram en bättre profilbild*

Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?