Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

Lolilla lolilla, var är du?

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-26 16:49:20 följande:

Åh gud vad jag saknar tiden då man fick röka inomhus =( Jag ska flytta in som din granne om jag börjar plugga i Lund. Kan ju alltid pendla. Men jag kanske drar till kristianstad, är det så nära att jag kan dricka vin med dig på lunchen?
    LÄtt pendling! En av mina lägenheter ligger tio minuters bussresa från centrala lund Kristianstad är långt bort. Och bög!
  • Mariohn

Varför föredrar jag halvsunkiga hak framför prettofellini och andra fancy sex and the city ställen? Jag är liksom inte anarkist.

• Mariohn

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-26 16:57:58 följande:

Jag gillar lite smådekadenta sunkhak med röd plusch, rökig luft och bohemisk konstnärsklientel som dricker rödvin kl 13 på eftermiddagen och röker cigarrer Varför har du flere lägenheter?
    Haha jag också. Jag förstår inte varför. Två lägenheter är bra när man gillar skogen och karlsloken gillar storstan. Så slipper man kompromissa! Jag vill inte gå ut i Malmö och promenera med barnvagnen och han vill inte behöva bo här ute vid skogen när vi har massor av ärenden i stan. Det bara funkar liksom.
  • Mariohn

Vi borde ta en skåneträff nån kväll och dricka vin. Det hade eventuellt varit roligt.

• Mariohn

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-26 17:07:37 följande:

Vi kan skåla för den bortgångne Lolilla. Och ingen får prata om mjölkstockning, avslag och slidsekret.
    Bra idé. Jag skulle även föredra om ingen satt och åt sina sårskorpor under själva sammankomsten.
  • Mariohn

Ett annat krav jag har är att ingen av deltagarna har autism och gallskriker i baren under hela kvällen.

• Mariohn

M C skrev 2009-11-26 17:10:41 följande:

Jaha. När ska turnen dra norröver? Skåne är LÅNGT bort. Så långt bort man kan komma faktiskt.
    Du hatar oss
  • Mariohn

Jag skulle bli extra glad om ANOF kunde närvara.

• Mariohn

Inga barn - punkt. De kommer ju bli pedofiler och massmördare om de ser en vuxen människa berusad. Det är sant, jag har läst det på FL.

• Mariohn
    lokisse skrev 2009-11-26 17:14:17 följande:
    är det ok att blanda bajs i maten???
    MAT?
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?