Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

Lolilla lolilla, var är du?

M C skrev 2009-11-25 15:46:02 följande:
    Nej, den delen stog nog killarna i celibat för.På fler än ett sätt känns hela den affären lite... förstorad bortom alla rimliga propotioner.
    ja! tacka vet jag mumintrollen...
    ps likör är inte gott... det är faktiskt riktigt äckligt!!!
    snorkrakornas barn heter snorungar
  • lokisse
    M C skrev 2009-11-25 15:56:20 följande:
    Vad är godare då?Vin o vatten är det jag dricker - gärna med bubblor i vattnet.Det är nog bara på jul slisket kommer fram.
    ah en weinschorle. det kan man dricka... (förövrigt pratade dom ju om att han som föddes i stallet kunde gjöra vátten till vin- själv kan jag gjöra vin till urin)
    en trevlig rökig wisky med lite ljummet vatten tex det är gott
  • lokisse
    M C skrev 2009-11-25 16:04:06 följande:
    Åhå, en sån!Karln dricker gärna en lagom rökig wirre, blandar bara i vatten om den är starkare.*tittar i hyllan*Nu finns där två olika bowmore, en old pultney och en speyside.
    själv föredrar jag (särskilt till jul) en lagavolin (hur satan man nu stavar det)

om du känner dig förkyld och sjuk sa kan du gjöra en orginal grogg. varmt vatten ca 6 cl rom och socker drickes rykande het.. sen hopp i säng och nästa morgon mar du förhoppnings vis som en kung..(om du haller dig till en)
  • lokisse
    M C skrev 2009-11-25 16:12:25 följande:
    Det fungerar med kall Captain Morgan med. Lagavulin?Ja, den gör gästspel här med.Laphroig med.
    laphroig är ocksa en god vänn... mmm.
    altsa kan du skippa liköreririet och ga direkt pa dom goda sakerna!
  • lokisse

och om du känner att du maste vara femenin.... sa gjör en irisch coffy mer tjejigt kan det ju inte bli.. (och jag slipper fa rysningar)

• lokisse
    M C skrev 2009-11-25 16:20:02 följande:
    Tyvärr, det är karln som dricker.Innan barnen drack jag med hjärtans lust men jag har inte samma smaksinne längre. Tål inte öl å W.Å någon enstaka dooleys, dosaronno eller baylis.
    jag har faktiskt samma problem.. men jag tror pa att en dag sa kommer det att ga över!!! och da kan jag och mina gammla vänner gjöra staden osäker... men likör är bara läskigt...
  • lokisse
    Floriano Lutrell skrev 2009-11-25 16:27:22 följande:
    Jag måste gå ut och handla. Tyck synd om mig.
    synd om.
  • lokisse

what are you thinking about??

">

• lokisse
    Mariohn skrev 2009-11-25 21:48:24 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-74/m47789360.htmldet är tydligen så att jag ska växa upp eftersom jag tror att man kan ha pengar fast man är arbetslös. Detta ska vara en omöjlighet enligt folk med huvudet i röven.
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-25 21:39:08 följande:
    Ät min anal.
    dom äter sin anal...
  • lokisse
    Floriano Lutrell skrev 2009-11-25 22:51:26 följande:
    *inväntar grönmail*
    vad har du gjort nu da???
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?