Inlägg från: Användarnamn är för mesar |Visa alla inlägg
  • Användarnamn är för mesar

Lolilla lolilla, var är du?

Mariohn skrev 2010-02-05 11:12:46 följande:
    Det är synd om mitt barn eftersom jag inte vill bli bästa vän med Skehamn. Hur mår ni?
    Ja usch, hur ska det gå för den lille krabaten egentligen? ALLA människor behöver en skehamn i sitt liv, annars blir man knarkare och hora, om man saknar henne som förebild.
    lokisse skrev 2010-02-05 11:17:07 följande:
    man kan vara hora utan att knarka och man kan knarka utan att hora.. blir väldigt förvirrad nu och undrar om bada sakerna kommer att ske med min lilla mopsing??
    Hoppet är ute för hennes del. Bättre lycka med nästa unge. Åk upp till Skehamn och föd barnet så har det iallafall en chans.

Detta bekräftar bara varför jag inte vill ha husdjur...

Mariohn skrev 2010-02-05 11:32:23 följande:
    Jag ville inte heller ha husdjur. Definitivt inte en utvecklingsstörd katt. Eller en frisk. Men det BLEV så. 
    Det är för att du har dålig karaktär

Har precis skickat in den synopsis, och egentligen borde jag väl lägga hela helgen på att få klart en hemtenta som egentligen hade deadline igår... Men åtminstone imorgon tänkte jag skita i att plugga och umgås med polare, idag ska jag dock försöka kämpa.

M C skrev 2010-02-05 14:03:42 följande:
    Appropå det: skrev ett lååååångt inlägg på fejjan där jag fullständigt öste beröm över er. Försvann. Upprepade lite halvirriterad bravaden något förkortad. Försvann. Jag gav upp. Jätteirriterad. Den ilskan tog jag ut på fundisarna.
    För helvete! SKRIV OM! Åtminstone ifall där fanns nåt positivt om mig. Jag vill läsa
    psychocandy skrev 2010-02-05 14:11:05 följande:
    Polskans blivande man kanske ska ha "inflyttningsfest" för min förrymda man imorgon, jag vet inte om jag ska ta det som en förolämpning. I mina ögon är det ju inget att fira direkt.
    Omg, jag ska straffknulla honom med en 30cm strap-on
    psychocandy skrev 2010-02-05 14:24:41 följande:
    Gör det, ta hans "anala oskuld" innan han tar din. *host*
    Han och "bone rich" kanske redan tar varann i 2an medan de svär över alla heta brudar de sabbar bort

Varför finns det så jävla många rasister på FL? Fy fan, jag blir så äcklad av dem! Tack och lov så är inte FL representativt för samhället i övrigt.

Jag vill sitta i ett gammalt värdshus i nån liten by på belgiska landsbygden och käka nån stor biff med fiterade potatisstavar och aioli =(

Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?