Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

Lolilla lolilla, var är du?

Freddan, har du reggat dig på cafemama? Följer du med oss dit?

Man får inte det man vill ha, man får det man behöver.
  • 2timearound
    Hercule skrev 2010-02-21 15:22:41 följande:
    Vadå?
    Du ska godkänna min vänförfrågan. Jag blir helt svettig och stressad av det här med "vänner" på cm. Jobbigt om ingen vill vara polare liksom........
  • 2timearound
    Freddan skrev 2010-02-21 15:22:53 följande:
    Plain Ville helt enkelt. Vi snackar Rännstenungar här där jag är Beppe Volgers. :)
    Mhm.
  • 2timearound
    Freddan skrev 2010-02-21 15:27:12 följande:
    Nope, och det blir inget med det. Av två skäl:För det första: Bara namnet på sajten säger att jag inte är välkommenFör det andra: Efter att ha skummat igenom ett gäng trådar och kommit till insikt att det är ett makalöst snuttifierat sätt som folk skriver inläggen på. Folk som jag sett här på familjeliv och som haft en skönt distansierade stil, skriver på den där anda sajten på ett sätt som jag har absolut noll intresse av. Fick känslan av ett ngt slag kollektiv larvighet liksom.
    Håller med. Jag vill stanna här, men vill ju inte bli kvar själv. You and me, Fred the Candyboy.
  • 2timearound
    Hercule skrev 2010-02-21 15:30:53 följande:
     Jag tror att larvigheten beror på att forumet ännu har en form kvar att hittaNamnet verkar ju inte vara hugget i sten.
    Jag skrev precis ett inlägg i tråden om namnet där jag frågade om män inte var välkomna (pga namnet).
  • 2timearound
    Hercule skrev 2010-02-21 15:32:07 följande:
    Jag hoppas att de släpper tramset med "fikasugna kvinnor"
    {#lang_emotions_throwup} Pinsamt
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-02-21 16:53:15 följande:
    Helt sanslöst vad segt det gått nu mot slutet av vårat mål
    Det är för att ni sprider er tunnt.
  • 2timearound
    Floriano Lutrell skrev 2010-02-21 17:14:57 följande:
    Ni placerar den nya tråden på CM va?
    Nej.
  • 2timearound

Jag känner mig inte alls illa behandlad av någon. Jag sköter mtt liksom. Ibland skiter jag på någon och då får jag ett ajabaja. Inget mer med det.

Jag fattar inte riktigt vad det innebär att ledningen har behandlat medlemmarna illa. Förklara?

• 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-02-21 17:19:01 följande:
    Hur fan ska vi göra med CM? Jag vill att vi ska fortsätta vara samlade & då får vi fan se till att vi är det på ETT & SAMMA ställe. Det ska ju vara ALLA som hänger i samma tråd. *ser ledsen ut*
    Jag vill helst att det ska vara här. Men jag gör som massan vill. Däremot tycker jag att det är jävligt trist att vi skulle tappa folk som vägrar följa med. Jag tror inte Freddan är ensam. Plus att jag inte är säker på att den nya siten blir så bra och stor som alla tror.
    Hercule skrev 2010-02-21 17:20:34 följande:
    Menar du att du bajsar på andra människor?!  Nej, jag har inte heller blivit illa behandlad men jag hör inte till den typen av människor som blir det.
    Ja. Bajsar.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?