Inlägg från: Schnooglewookiemush |Visa alla inlägg
  • Schnooglewookiemush

Lolilla lolilla, var är du?

Pix Ladin skrev 2009-12-04 22:31:38 följande:
    Hur gammal är din då? För om han är ungefär som du skulle jag känna mig ganska snuskig...
    Han fyller 24 nu i januari. Hur gammal är din? Jag kan gärna ta någon som är lite äldre än han jag redan har.
  • Schnooglewookiemush
    Pix Ladin skrev 2009-12-04 22:38:39 följande:
    Han är snart 29 men han är inte till salu. Tror ej heller jag vill byta bort honom. Han är toppen.
    Fan också.
  • Schnooglewookiemush
    Pix Ladin skrev 2009-12-04 22:45:53 följande:
    Men jag har ju en ny mail-adress? Jag har hämtat msn och allt men jag vet inte hur ma byter?
    Behöver du hjälp med msn? Hur tantig är du egentligen?
  • Schnooglewookiemush
    M C skrev 2009-12-04 23:08:12 följande:
    ...jag bytte min slappa röv mot en fet med kuk... slappen röv mot en feten kuk feten kuk mot en liten snabb liten snabb mot en pillerhård pillerhård mot en uthållig uthållig mot en hårig fan hårig fan mot liten kuk liten kuk mot en balle stor balle stor mot en stenhård häck stenhård häck mot en pullare pullare mot en finnig röv finnig röv mot en 2tims stånd 2tims stånd mot en jättehingst jättehingst mot en.... ska vi byta...?
    Usch, vad många snuskiga ord.
  • Schnooglewookiemush
    lokisse skrev 2009-12-05 10:49:26 följande:
    god morgon mina sköna! i natt har jag drömt om rödanejlikan
    Röda nejlikan? Kul dröm.
  • Schnooglewookiemush
    Mariohn skrev 2009-12-05 10:57:13 följande:
    Men vad fan. Anser ni att ni har en skyldighet att berätta för era barn om ni gör en abort eftersom ni berövar dem på deras syskon?
    Haha, nej?
  • Schnooglewookiemush
    M C skrev 2009-12-05 11:01:14 följande:
    that damn illusive pimpernel ska det vara på slutet. Faktiskt. *älskar* Jag var faktistk kär i Anthony hela min ungdomstid. Måste nog (och nu säger jag det rakt ut, tufft va?) tanka ner den. Den är ju så BRA!!! Ivanhoe har jag sett nästan lika många gånger som Indiana Jones men den är ju så lång att jag somnar jämt.
    Lilla brottsling där.
  • Schnooglewookiemush
    M C skrev 2009-12-05 20:34:48 följande:
    Höjden av otur: när man ÄNTLIGEN är pigg nog för att pippa, karln är med, vi är på och så bestämmer sig kroppen för att det är MENS. Exakt på minuten.
    Hahaha. *skadeglädje*
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?