Inlägg från: Användarnamn är för mesar |Visa alla inlägg
  • Användarnamn är för mesar

Lolilla lolilla, var är du?

Pix Ladin skrev 2009-11-30 21:58:54 följande:

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-30 21:57:18 följande: Ska du förföra Erik nu?
    NEJ det är Lokisse som fått för sig att jag ska det. Han är fortfarande för skäggig för min smak.

Men röda pumps är väl porrigt? Och juligt!

Pix Ladin skrev 2009-11-30 22:01:56 följande:

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-30 22:00:27 följande: Ja, det är jätteporrigt. Och jättejuligt. Men jag borde inte uttala mig eftersom jag lagt ner både porr och jul.
    Julen är den bästa dagen på året.
    lokisse skrev 2009-11-30 22:04:49 följande:
    det var ett mistag.. jag skulle inte vara här sa länge utan bara över sommarn men sa träffade jag min "erik" som hetrer holger och stanade lite längre....
    Hahahhahahhaha Holger

Pix Ladin skrev 2009-11-30 22:06:12 följande:

Jag måste berätta en rolig sak. Innan jag förstod vad det här var för en sajt reggade jag mig som "Anna123" eller någonting sådant och ställde helt normala frågor á la "Hej, jag är gravid".
    Vad pinsam du är. Heter du ANna?

Min första tråd på FL handlade om att jag i tidningen hade läst en dödsannons för en ung kvinna, och föräldrarna önskade att man istället för att köpa blommor skulle lägga in pengar på deras konto. Det fanns inget skrivet om att pengarna skulle gå till nån fond eller nåt, utan förmodligen rakt i de anhörigas fickor.

Detta ifrågasatte jag med hårda ord och skapade direkt debatt.

Jag har ett jättefint namn.

Pix Ladin skrev 2009-11-30 22:10:33 följande:

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-30 22:09:38 följande: Men hur kunde du hitta hit? Jag hittade hit därför att jag var gravid.
    För att först skrev jag provocerande trådar på Bröllopstorget och blev avstängd Sen hamna jag här. Hhaha.

Pix Ladin skrev 2009-11-30 22:10:48 följande:

Har ni analsex förresten?
    Klart de har, de är ju tyskar.

Pix Ladin skrev 2009-11-30 22:11:38 följande:

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-30 22:10:37 följande: Tror du inte att jag vet det? Förresten är ditt namn lika tråkigt som mitt.
    Just fan, du vet ju vad jag heter

Jo men alltså, det var inte ditt namn som var pinsamt, utan att du i början var en helt vanlig FL-kärring som undrade hur man vet att man är gravid.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?