2:an, du är väl inte en så som näckar i onödan väl? På sin höjd i sovrummet kan jag tänka mig.
Hahahaha! Du börjar lära känna mig! Jag är gärna naken och läcker med en sexig man, men absolut inte bekväm bland vänner. Kläder är en viktig del av min personlighet.
Men att äta frukost naken vid matbordet känns lite genant väl?
Jag har barn, Freddan. Det är liksom inte aktuellt. Mina båda barn skriker -nakenrumpa, nakenrumpa! när de ser sina föräldrar näck. Det händer även att de håller för näsan (helt oprovocert) och säger -det luktar BLÄÄÄÄK, det luktar BLÄÄÄÄK!
Så du luktar illa? Det var faktiskt en överraskning. Jag har fått intrycket att du är en kvinna som är mycket noga med hygienen.
Ock du har rätt min vän. Barnen har fel. Barn hittar på och överdriver. Det lär man sig ganska fort. När vi badar och de råkar komma åt brösten eller snudda vid könshåret skriker de för full hals -Blääääääk, äckligt mamma äckligt! *suck*
ha ha ha ha.... ja du man kan fraga sig hur folk tänker i bland.paminner om en gammal sexspalt som jag läste för hundra ar sedan där nagon berättar att hennes pojkvän pettat upp en jordgubbe i musen pa na och att dom sedan inte fatt ut den...hur fräch är den fyra veckor senare när man far svar av sexspalts tanten???
Hon blev sur också, för att någon tyckte det var äckligt. Konstigt....