Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

Lolilla lolilla, var är du?

Jazza skrev 2010-02-17 12:45:58 följande:
    inte ömma och inte i maj, resten stämmer.... det vet 2timern
    Det var en boob-crack! *glad*
    Man får inte det man vill ha, man får det man behöver.
  • 2timearound
    2timearound skrev 2010-02-17 12:48:31 följande:
    Det var en boob-crack! *glad*
    Tomme tror att det bara är det du säger, han tror fortfarande på but-crack. Annars tycker han att du ska raka dina tuttar........
  • 2timearound

Zchimla, om du tänker hänga här måste du ta på dig något mer ..............high class. Det syns att den där outfiten du har på dig är något läskigt polyster-material, och DET GÅT FETBORT! Jag får fan ont i ögonen...........

• 2timearound
    Freddan skrev 2010-02-17 14:50:02 följande:
    Hur många ungar har ni och hur många till tänker ni skaffa?
    2 och 0.
  • 2timearound

Finntroll-är det mumin?

• 2timearound
    Pix Ladin skrev 2010-02-17 16:35:58 följande:
    Grattis PixLadin åt det nya huset och en billig takoffert.
    Grattis pix! Tänker du stanna ett tag? Jag vill dissekera ditt medelklass-förakt litegrann.
  • 2timearound
    Pix Ladin skrev 2010-02-17 16:44:07 följande:
    Jag tycker lika mycket om medelklassen som alla andra klasser. Förakt, javisst men det hyser jag tyvärr mot det mesta.  Jag tror felet ligger hos mig själv. Tänkte skriva en bok om saken någon dag. Men om jag måste välja och alternativen är white trash, arbetarklassen, lägre medelklassen, övre medelklassen, överklassen och kungahuset så ligger nog mina främsta sympatier hos den lägre medelklassen.
    Ok.....tack! Men jag var mest intresserad av vilket porslin och vilka glas vi har enligt din studie!
    Ps Jaz är en jävla överlöpare. ds
  • 2timearound
    Pix Ladin skrev 2010-02-17 16:52:58 följande:
    000000000000000000000000000000 rätt!
    Inte i närheten av rätt på något plan. Nu blir jag förvånad, trodde du hade övernaturliga förmågor efter ditt påstående. *snopen*
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-02-17 16:57:35 följande:
    Jag tror 2timer har rena, enkla serviser. Svårt att förklara hur jag menar. Tror inte du har så mycket med mönster utan när du dukar känns det mer som att du har en basfärg som sedan ev blandas med en eller två andra färger.
    Du och jag kompis! Du känner mig.
  • 2timearound
    Pix Ladin skrev 2010-02-17 16:58:44 följande:
    Tror du hon är så tråkig? Om vi har tur nu drar hon till med att hon har blåvitt ostindiskt 1700-tals porslin som vardags...
    Nej. Men när jag var 15 el nåt började släkten spara på Ostindia åt mig Tyvärr slutade dem ganska snart så att på stå att det är användbart är en överdrift.
    Zimlis skrev 2010-02-17 17:05:51 följande:
    Jag är stilren - vill ha det enkelt och gärna nytt.. är det gammalt målas det gärna vitt
    Ta det du just sa och tryck på mig "visa endast". Jag uttryckte en åsikt lite tidigare som du verkar ha missat. Jag fick medhåll från Floriano, by the way.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?